نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: مطالب تاپیک را چگونه ارزیابی میکنید؟

رأی دهندگان
35. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • ضعیف

    0 0%
  • متوسط

    0 0%
  • خوب

    8 22.86%
  • عالی

    28 80.00%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 54 از 97 نخستنخست ... 44450515253545556575864 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 531 تا 540 , از مجموع 970

موضوع: هدیه خوشبختی(مختصری پیرامون حجاب و عفاف)

  1. Top | #531

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  2. تشكرها 2

    شهاب منتظر (09-07-2013)


  3. آیه های انتظار

    آیه های انتظار


    لیست موضوعات تصادفی این انجمن

     

  4. Top | #532

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0



    همان مادرانی که خودشان محجبه اند ولی برای دخترشان کم میگذارند...


    به بهانه تجدد و مد و ... ساپورت پای بچه مبکنند موهایش را بیرون میریزند
    و حتا آرایشش میکنند... به خیالشان چادر خود را سفت بچسبند کافی است!
    پس این بچه ی بیگناهی که توی مادر پرورشش میدهی چه؟!
    اگر همینطور ادامه بدهی امیدوار نباش که بهشتی زیر پایت باشد...
    بلکه منتظر عذاب خدا باش...
    چون خدا پرورش و هدایت اولیه ی بچه ات را به تو سپرده...




    رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند:



    «دو گروه اهل آتش هستند و نمی خواهم آن ها را ببینم:
    گروهی که تازیانه در دست دارند ومردم را با آن ها می زنند (ظالمین)
    و دیگر، زن هایی که پوشیدگان برهنه اند؛ به شهوات متمایل هستند
    و مردان را به سوی خود جذب می کنند و موهای سرشان بر آمده است.
    این ها وارد بهشت نمی شوند و با این که بوی بهشت از مسافت های دور
    به مشام می رسد، بوی آن را استشمام نمی کنند».

    (میزان الحکمه ج 2 ص 259)



    باز هم برای دخترت ساپورت میخری؟!!!





    ویرایش توسط خادمه زینب کبری(س) : 11-07-2013 در ساعت 11:47
    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  5. تشكرها 2

    شهاب منتظر (12-07-2013)

  6. Top | #533

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  7. تشكرها 3

    فاطیما (12-08-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)

  8. Top | #534

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  9. تشكرها 4

    فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)

  10. Top | #535

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    796
    نوشته
    19,207
    تشکر
    4,048
    مورد تشکر
    5,951 در 2,419
    وبلاگ
    85
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض





    خداوند رحمن و رحیم تنها بهانه خلقت را در ستاره ای از حریر بهشتی بر روی زمین آورد

    و پس از ولادتش او را با حجاب بی مثال چادر محافظت فرمود

    و او را الگوی تمام زنان عالم (‌أسوة النساء العالمین قرار داد .
    کسی که پس از شهادتش چادرش میراث گرانبهای زنان مسلمان شد.

    پس ای زنان مسلمان ای زنان شیعه و ای زنان ایرانی بیایید با هم هم قسم شویم

    اینک در روز ملی حجاب و عفاف با حضرت فاطمه (س) پیمان ببندیم

    و به تمام جهانیان در شرق و غرب عالم بگوییم :


    فاطمه سوگند به پاکی تو
    حجاب من چادر خاکی ت




    امضاء



    رفتن دلیل نبودن نیست


    من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم

    که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .




  11. تشكرها 4

    فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), خادمه زینب کبری(س) (12-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)

  12. Top | #536

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    796
    نوشته
    19,207
    تشکر
    4,048
    مورد تشکر
    5,951 در 2,419
    وبلاگ
    85
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض




    خدایا قلوبمان را بر دینت ثابت کن


    سکینه ی امام حسین(ع) وقتی بالای پیکر بی سر پدر رسید نگفت بابا دلم برات تنگ شده،
    نگفت بابا کتک خوردم درد دارم، نگفت بابا اسیر شدیم کاش بودی،

    گفت پدر ببین حجابمونا از سرمون کشیدن



    هر کس که این مطلب را میخونی و دلت گرفته از بعضی طعنه ها، به حجابت افتخار کن
    که مهر تایید افلاکیان روش خورده...چی بالاتر از این؟!







    امضاء



    رفتن دلیل نبودن نیست


    من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم

    که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .




  13. تشكرها 4

    فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), خادمه زینب کبری(س) (12-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)

  14. Top | #537

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    796
    نوشته
    19,207
    تشکر
    4,048
    مورد تشکر
    5,951 در 2,419
    وبلاگ
    85
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض






    روز عـفـاف و حـجــاب گــــرامــــي باد.



    امضاء



    رفتن دلیل نبودن نیست


    من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم

    که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .




  15. تشكرها 4

    فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), خادمه زینب کبری(س) (12-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)

  16. Top | #538

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    796
    نوشته
    19,207
    تشکر
    4,048
    مورد تشکر
    5,951 در 2,419
    وبلاگ
    85
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض






    اگر براي ايمني از خطرها و آسودگي از مزاحمان، خود را بپوشانيم، نه كسي ايراد مي گيرد، و نه اگر هم ايراد بگيرد، اعتنا مي كني
    چرا كه سخنش را بي منطق و ناآگاهانه مي داني و مي بيني.




    اينكه: «دل بايد پاك باشد»، بهانه اي براي گريز جاهلانه از همين مصونيت است و آويختن به شاخه «لاقيدي»،

    وگرنه از دل پاك هم نبايد جز نگاه و رفتار پاك برخيزد.




    ظاهر، آيينه باطن است و ... «از كوزه همان برون تراود كه در اوست».







    امضاء



    رفتن دلیل نبودن نیست


    من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم

    که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .




  17. تشكرها 4

    فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), خادمه زینب کبری(س) (12-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)

  18. Top | #539

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    796
    نوشته
    19,207
    تشکر
    4,048
    مورد تشکر
    5,951 در 2,419
    وبلاگ
    85
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    امضاء



    رفتن دلیل نبودن نیست


    من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم

    که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .




  19. تشكرها 4

    فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), خادمه زینب کبری(س) (12-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)

  20. Top | #540

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    796
    نوشته
    19,207
    تشکر
    4,048
    مورد تشکر
    5,951 در 2,419
    وبلاگ
    85
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض





    ای دختــــــــرانِ صبـــر و نجابــت،،ای ریحانه های شوق و سعادت،،

    ای وارثـــــان زینـــــب و زهـــــرا،،ای جـــــلوه های صبـــــرو صلابت:

    در این گرمای تابستان زیر چادرهای زهراییتان دعايم کنید.

    قدر خودرابدانيد که بی همتای عالَم هستید








    امضاء



    رفتن دلیل نبودن نیست


    من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم

    که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .




  21. تشكرها 4

    فاطیما (02-09-2013), یارمهدی (15-07-2013), خادمه زینب کبری(س) (12-07-2013), شهاب منتظر (12-07-2013)

صفحه 54 از 97 نخستنخست ... 44450515253545556575864 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi