
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-01-2014), فاطیما (28-03-2014), مليکه (04-12-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (03-12-2013), مدير اجرايي (02-02-2014), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (04-12-2013), zsaba1 (10-06-2014), خادمه زینب کبری(س) (04-12-2013), سابحات (07-12-2013), شهاب منتظر (07-12-2013)
** عسل خاتون ** (09-12-2013), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-01-2014), فاطیما (18-02-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), خادمه زینب کبری(س) (07-12-2013), سابحات (07-12-2013), شهاب منتظر (07-12-2013)



| ❤ |
زن در اسلام
زنده،
سازنده
و رزمنده
است
به شرط آن که لباس رزمش
لباس عفتش باشد.
** عسل خاتون ** (09-12-2013), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-01-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), خادمه زینب کبری(س) (07-12-2013), سابحات (07-12-2013), شهاب منتظر (07-12-2013)

من چادر سر میکنم، تا اگر روزی همسر تو............
![]()
تو نمازخونه دانشگاه داشتم سجاده آماده میکردم برای نماز، همین که چادر مشکی را از سر برداشتم تا چادر نماز بر سر کنم گفت: این همه خودت را بقچه پیچ میکنی که چی؟
برگشتم به سمت صدا، دختری را دیدم که در گوشه ی نمازخانه نشسته بود.
پرسیدم: با منی؟
گفت: بله با توام و همهی بیچارههای مثل تو که گیر کردهاید توی افکار عهد عتیق! اذیت نمیشوی با این پارچهی دراز دور و برت؟ خسته نمیشوی از رنگ همیشه سیاهش؟
تا آمدم حرف بزنم گفت: نگاه کن ببین چقدر زشت می شوی، چرا مثل عزادارها سیاه میپوشی؟ و بعد فقط بلدید گیر بدهید به امثال من.
خندیدم و گفتم: چقدر دلت ﭘُر بود دوست من! هنوز اگر حرف دیگری مانده بگو.
خنده ام را که دید گفت: نه! حرف زدن با شماها فایده ندارد.
گفتم: شاید حق با تو باشد عزیزم. پرسیدم ازدواج کردی؟ گفت: بله.
گفتم: من چادر را دوست دارم. چادر؛ مهربانیست.
با سرزنش نگاهم کرد که یعنی تو هم مثل بقیه ای…
گفتم؛ چادر سر میکنم، به هزار و یک دلیل. یکی از دلایل چادر سر کردنم حفظ زندگی توست.
با تعجب به چهره ام نگاه کرد.
پرسیدم با همسرت کجا آشنا شدی؟
گفت: فلان جا همدیگر را دیدیم، ایشان پیشنهاد ازدواج داد، من هم قبول کردم.
گفتم خوب؛ خدا قبل از دستور دادن به من که خودم را بپوشانم به مردها میگوید؛ غض بصر داشته باشید یعنی مراقب نگاهتان باشید. تکلیف من یک چیز است و تکلیف مردان یک چیز دیگر. این تکالیف مکمل هماند، یعنی اگر مردی غض بصر نداشت و زل زد به من، پوشش من باید مانع و حافظ او باشد و من اگر حجاب درست و حسابی نداشتم، غض بصر مرد و کنترل نگاهش باید مانع و حافظ من باشد.
همسر تو، تو را “دید”، کشش ایجاد شد و انتخابت کرد. کجا نوشته شده است که همسرت نمیتواند از تماشای زنانی غیر از تو لذت ببرد، وقتی مبنای انتخاب برای او نگاه است؟
گفت: خوب… ما به هم تعهد دادیم.
گفتم: غریزه، منطق نمیشناسند، تعهد نمیشناسد. چه زندگی ها که به چشم خودم دیدم چطور با یک نگاه آلوده به باد فنا رفت.
من چادر سر میکنم، تا اگر روزی همسر تو به تکلیفش عمل نکرد و نگاهش را کنترل نکرد، زندگی تو به هم نریزد، همسرت نسبت به تو دلسرد نشود، محبت و توجهاش نسبت به تو که محرمش هستی کم نشود. من به خودم سخت می گیرم و در گرمای تابستان زیر چادری که بیشتر شبیه کوره است از گرما هلاک میشوم، زمستانها زیر برف و باد و باران برای کنترل کردن و جمع و جور کردنش کلافه میشوم، بخاطر حفظ خانه و خانوادهی تو.
من هم مثل تو زن هستم. تمایل به تحسین زیباییهایم دارم. من هم دوست دارم تابستانها کمتر عرق بریزم، زمستانها راحتتر توی کوچه و خیابان قدم بزنم.
من روی تمام این علاقهها خط قرمز کشیدم، تا به اندازهی سهم خودم حافظ گرمای زندگی تو باشم.
سکوت کرده بود.
گفتم؛ راستی… هر کسی در کنار تکالیفش، حقوقی هم دارد. حق من این نیست که زنان جامعهام با موهای رنگ کردهی پریشان و صد جور جراحی زیبایی فک و بینی و کاشت گونه و لب و آنچه نگفتنیست، چشمهای همسر من را به دنبال خودشان بکشانند.
حالا بیا منصف باشیم. من باید از شکل پوشش و آرایش تو شاکی باشم یا شما از من؟
بعد از یک سکوت طولانی گفت؛ هیچ وقت به قضیه این طور نگاه نکرده بودم؛
راست می گویی…
"من چادر را دوست دارم. چادر؛ مهربانیست"
ویرایش توسط مدير اجرايي : 02-02-2014 در ساعت 21:17
او منتظر ماست تا شرایط را برای ظهورش مهیا کنیم
هر یک از ما در قبال خون هر مظلومی که در جهان بر زمین میریزد مسوولیم
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-01-2014), فاطیما (18-02-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (13-12-2013), مدير اجرايي (02-02-2014), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (07-12-2013), خادمه زینب کبری(س) (26-12-2013), شهاب منتظر (10-12-2013)

زن مسلمان زنی است که هم دین خود را، حجاب خود را، زنانگی خود را، ظرافتها و رقّتا و لطافتهای خود را حفظ میکند؛ هم از حق خود دفاع میکند؛ هم در میدان معنویت و علم و تحقیق و تقرّب به خدا پیشروی میکند و شخصیتهای برجستهای را نشان میدهـد و هم در میدان سیاسی حضور دارد. ایـن مـیشـود الـگـویی بـرای زنـان.
(امام خامنه ای حفظه الله1379/06/30)
Muslim woman is a woman who preserves her religion,her hijab,her woman ship,her
elegance and tenderness and gentleness
;she defends righteous and also make
progress in field of spirituality and science and research and approaching ards God and brings in great figures and
participates political fields too. This
becomes a prototype for women.
ویرایش توسط مدير اجرايي : 02-02-2014 در ساعت 21:17
او منتظر ماست تا شرایط را برای ظهورش مهیا کنیم
هر یک از ما در قبال خون هر مظلومی که در جهان بر زمین میریزد مسوولیم
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-01-2014), فاطیما (18-02-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (13-12-2013), مدير اجرايي (02-02-2014), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (25-12-2013), خادمه زینب کبری(س) (26-12-2013), شهاب منتظر (08-01-2014)



| ❤ |
![]()
باشه قبول...بی حجاب بی دین نیست...اما قبول داری که حجاب از ضرورت های
بارز دینه؟!
حالا چجوری میشه که قلب پاک از اجرای حکم دین سرپیچی می کنه؟
این قلب از چه چیز پاکه؟ از گناه یا از اطاعت؟!
نُؤْمِنُ بِبَعْضٍ وَ نَكْفُرُ بِبَعْض رو واسه همین دل پاکا گفتن دیگه
قلب پاک که داری؛ پس چرا آلودگی جامعه و از هم پاشیدگی بنیان خانواده ها رو
هیزم جهنم میکنی؟!
حالا نمیشه قلب و ظاهرت با هم پاک باشه؟
حرف من نیستا!
امام علی(علیه السلام) فرمودند: ایمان به قلب و زبان و عمل است.
حواست به عملت باشه
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-01-2014), فاطیما (18-02-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (03-01-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), خادمه زینب کبری(س) (26-12-2013), شهاب منتظر (08-01-2014)



| ❤ |
« شعري زيبا درباره ي حجاب از مرحوم آغاسي »
در خیابان چهره آرایش مکن / از جوانان سلب آسایش مکن
زلف خود از روسری بیرون مریز / در مسیر چشم ها افسون مریز
یاد کن از آتش روز معاد / طره ی گیسو مده بر دست باد
خواهرم دیگر تو کودک نیستی / فاشتر گویم عروسک نیستی!!
خواهر من این لباس تنگ چیست ؟؟ / پوشش چسبان رنگارنگ چیست؟
پوشش زهرا مگر اینگونه بود؟؟!!
خواهرم ، ای دختر ایران زمین / یک نظر عکس شهیدان راببین
شیعیان مدیون خون کیستند؟ / زنده از رقص جنون کیستند؟
ای مسلمانان ، فرهنگ عاشورا چه شد؟ / پرچم خون رنگ عاشورا چه شد ؟
کیست تا اسلام رایاری کند ؟ / حکم را روی زمین جاری کند؟
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-01-2014), فاطیما (18-02-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (03-01-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), خادمه زینب کبری(س) (02-01-2014), شهاب منتظر (08-01-2014)



فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-01-2014), فاطیما (18-02-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (07-01-2014), شهاب منتظر (08-01-2014)
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-01-2014), فاطیما (18-02-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), خادمه زینب کبری(س) (08-01-2014), شهاب منتظر (08-01-2014)



امانت مادرم زهرا...
چادرم راباعشق می پوشم دیگران هرچه میخواهند بگویند.برایم مهم نیست...
مادرم مزدی برای پوشیدن چادرت نمی خواهم .فقط..
فقط شفاعتت را نصیبم کن وبگو که از من راضی هستی.همین...
چادرم رابه عشق تو می پوشم...
ویرایش توسط فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* : 26-01-2014 در ساعت 13:21 دلیل: آپلود تصویر در سایت . لطفا تصاویر در سایت آپلود شود
فاطیما (18-02-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (27-01-2014), شهاب منتظر (31-01-2014)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)