سوال: چرا وقتی در جامعه می بینیم هیچ کسی رعایت عفّت نمی کند؛ من باید رعایت بکنم؟!
یعنی خداي مهربان همه ی اینها را جهنّم می برد؟
اصلاً هر کاری با بقیه کرد، با ما هم می کند ، هر چه بادا باد!!!
در ادامه اين سؤال را بررسي خواهيم نمود و پاسخ خواهيم داد.



سوال: چرا وقتی در جامعه می بینیم هیچ کسی رعایت عفّت نمی کند؛ من باید رعایت بکنم؟!
یعنی خداي مهربان همه ی اینها را جهنّم می برد؟
اصلاً هر کاری با بقیه کرد، با ما هم می کند ، هر چه بادا باد!!!
در ادامه اين سؤال را بررسي خواهيم نمود و پاسخ خواهيم داد.
ویرایش توسط شهاب منتظر : 26-09-2013 در ساعت 00:28
*بین الحرمین* (22-10-2013), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-09-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (26-09-2013), مدير اجرايي (28-09-2013), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (26-09-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (26-09-2013), خادمه زینب کبری(س) (26-09-2013), سابحات (25-05-2014)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- لباسهای تنگ با بدن چه میکنند+تصاویر
- از دیدن زنان و دختران بیحجاب خجالت میکشم
- آرایشهایی که پیامبر(ص) به زنان توصیه کردند
- (...◕✿◕◕✿◕ چشم چرانها مواظب ناموس خود باشند ...
- بی حجاب ها نخوانند
- حیـــا از مَلَکَیــــن
- (...◕✿◕◕✿◕ حجاب از منظر قرآن کريم ...
- (...◕✿◕◕✿◕ حجاب هایی که حجاب نیستند ...
- تاج باشکوه {زیبائی های دلفریب بندگی خداوند}
- فـــوایــد حجـــابـــــــــــ



جواب: ما کاری نداریم آنها را جهنم می برند یا نه؟
ولی بگذار وقتی امام زمان (علیه السلام) به شما در میان این همه جمعیت نگاه می کند، شما یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشی.
مگر نمی دانی که اعمال ما هر روز بر حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) عرضه می گردد؛ و اگر در آن کار نیکی ببیند، خوشحال می شود و برای ما دعا می کند(1) و اگر در آن زشتی ببیند ناراحت می شود.(2)
حال چگونه پیرو حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) راضی می شود که دل امام زمانش را ناراحت بکند.
البته آن حضرت (علیه السلام) نسبت به دوستان خود محبت دارند و چنانچه تصادفا لغزشی از آنان سر زده باشد، از خداوند طلب بخشش می کند(3) ولی بگذارید به هنگام دیدن اعمال همه ی مردم، شما یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشید.
ویرایش توسط شهاب منتظر : 24-05-2014 در ساعت 07:55
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (24-05-2014), سابحات (25-05-2014)



پی نوشت ها:
(1) بصائر الدرجات 1: 429 ح3. امام صادق (علیه السلام) به یکی از اصحاب خود به نام داوود رقی می فرمایند: اعمال شما بر من در روز پنج شنبه عرضه شد، و من در آن عمل نیکی از تو دیدم که مرا خوشحال کرد.
(2) بصائر الدرجات 1: 426 ح12. امام صادق (علیه السلام) فرمودند: إِنَّ أَعْمَالَ أُمَّةِ مُحَمَّدٍ (صلی الله علیه وآله) تُعْرَضُ عَلَى رَسُولِ اللَّهِ ص فِي كُلِّ خَمِيسٍ فَيَسْتَحْيِي أَحَدُكُمْ مِنْ رَسُولِ اللَّهِ أَنْ تُعْرَضَ عَلَيْهِ الْقَبِيحُ. (تمامی اعمال شما بر پیامبر (صلی الله علیه وآله و سلم) هر عصر پنجشنبه عرضه می شود، بنابراین باید از اینکه عمل زشتی از شما بر پیامبر (صلی اللّه علیه و آله و سلّم) عرضه شود شرم کنید.
(3) مستدرك الوسائل 12: 165. پیامبر اکرم حضرت محمد (صلی الله علیه و آله) فرمودند: تُعْرَضُ أَعْمَالُ النَّاسِ كُلَّ جُمْعَةٍ مَرَّتَيْنِ يَوْمَ الِاثْنَيْنِ وَ يَوْمَ الْخَمِيسِ فَيُغْفَرُ لِكُلِّ عَبْدٍ مُؤْمِنٍ. (در روزهای دو شنبه و پنج شنبه ی هر هفته اعمال مردم بر ما عرضه می گردد و گناه هر بنده ی مومنی بخشیده می شود).
منبع: جنبش نت
ویرایش توسط شهاب منتظر : 24-05-2014 در ساعت 07:59
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (24-05-2014), سابحات (25-05-2014)

مرگت که رسید
جسمی که سالها مایه ی فخرفروشی و جذب نگاههای هرزه بوده رهایت میکند
آنوقت تو هستی و کوهی از گناه
توهستی و نگاههای تحقیرآمیز
تو هستی و نگاههای اهلبیت و شهدا
او منتظر ماست تا شرایط را برای ظهورش مهیا کنیم
هر یک از ما در قبال خون هر مظلومی که در جهان بر زمین میریزد مسوولیم
معمار (27-05-2014), شهاب منتظر (25-05-2014)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)