*خادمه رقیه خاتون(س)* (20-10-2014), HA92 (13-10-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (05-10-2014), سابحات (06-10-2014), شهاب منتظر (05-10-2014)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- فقط مادران بخوانند!
- همه مشکوک اند، حتی شما دوست عزیز
- چراغی به نام علم
- ☼ چطور میتوانیم هنگام انتقاد آرامش خود را...
- ﻭﺍﺑﺴﺘﮕﯽ ﯾﺎ ﺩﻟﺒﺴﺘﮕﯽ؟!
- کمی اعتماد به نفس و دیگر هیچ....
- *(**)*شما چه جوري سلام ميكنيد؟ *(**)*
- تربیت جنسی را جدی بگیرید
- کار می کنیم تا زندگی کنیم یا...
- زندگي زناشويي بيمشكل، يك افسانه است . . .



| ❤ |
روایت داریم که خوش به حال مومن غریب ،
خب این غریبانه بودن در دین برای زنها خیلی راحت است .
از این فرصت استفاده کنید .
مطمئن باشید که فعالیت و کار در اجتماع برای زن یک حضور مخلصانه نیست .
ما زن را وقتی بدون دلیل تقاضامند جلوه اجتماعی می کنیم
این فقط به نفع مردان شهوت ران هست .
مقام معظم رهبری به مسئولین گفته بودند که چرا ادارات ، زنان را منشی می کنند ؟
چرا پست ترین کارها را به زنان میدهند؟
*خادمه رقیه خاتون(س)* (20-10-2014), HA92 (13-10-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (05-10-2014), سابحات (06-10-2014), شهاب منتظر (05-10-2014)
*خادمه رقیه خاتون(س)* (20-10-2014), HA92 (13-10-2014), سابحات (06-10-2014), شهاب منتظر (05-10-2014)



| ❤ |
با هر کسی که ازدواج کردی اون بهترین کسی بوده که خدا برات انتخاب کرده ..!
خب خدا بدونه تو داری می ری تو خونه ای که رشدت از بین میره خب نمیزاره ..!
ما توی روایات داریم که انتخاب همسر مهمه اما اون قدری
که تو صداسیما میگن نیست !
...وقتی زیاد این حرف رو تو صداسیما بزنن
مردم کم کم به انتخابشون شک میکنن.. !
شک که کردن راحت دعوا میکنن ...
راحت که دعوا شد ...راحت طلاق گرفته میشه ...
*خادمه رقیه خاتون(س)* (20-10-2014), HA92 (13-10-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (05-10-2014), سابحات (06-10-2014), شهاب منتظر (05-10-2014)



| ❤ |
اگر کسی به شما قولی داد، وفایش را از خدا بخواه .
اگر کسی به تو خیانت کرد، جبرانش را از خدا بخواه .
اگر کسی به شما خدمت کرد، تشکرش را از خدا بکن.
البته از خود افراد هم وفا و جبران بخواه
و از خود افراد هم تشکر بکن
ولی همیشه طرف اصلی خودت را خدا بدان که تو را دوست دارد .
*خادمه رقیه خاتون(س)* (20-10-2014), HA92 (13-10-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (05-10-2014), سابحات (06-10-2014), شهاب منتظر (05-10-2014)
*خادمه رقیه خاتون(س)* (20-10-2014), HA92 (13-10-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (05-10-2014), سابحات (06-10-2014), شهاب منتظر (05-10-2014)



| ❤ |
محاله آدم بشه آدم مگر اینکه حقشو بخورن ...
اگه کسی آنقدر زرنگ باشه که اصلا حقش خورده نشه که دیگه آدم نیست ،
گرگه ...
تا خوب بشی خدا 4 تا آدم قدر نشناس میاره میندازه جلوت تا حالتو بگیرند ....
فکر کردی خدا میذاره قسر در بری ؟
« لقد خلقنا الانسان فی کبد »
*خادمه رقیه خاتون(س)* (20-10-2014), HA92 (13-10-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (05-10-2014), سابحات (06-10-2014), شهاب منتظر (05-10-2014)



| ❤ |
انسان موجودی تنهاست.
کسی نمیتواند از تنهایی و غربت ذاتیش رهایی پیدا کند.
خانواده و رفقا تا حدی میتوانند این تنهایی و غربت را برطرف کنند
ولی هیچگاه به طور کامل غربت انسان زائل نمیشود.
خدا انسان را طوری آفریده که تنهاییش فقط با خدا برطرف بشود.
از غربت و تنهایی گله نکنیم و آن را تقصیر این و آن نیندازیم.
*خادمه رقیه خاتون(س)* (20-10-2014), HA92 (13-10-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (05-10-2014), سابحات (06-10-2014), شهاب منتظر (05-10-2014)



| ❤ |
اینطوری امام زمان(عج) نمیآید...
ظاهراً شما آقایان، الان خیلی اوضاعتان خوب است!
میبینم که چهرههای شما -ماشاءالله- حسابی گُل انداخته است!
پس احتمالاً [حضرت] به این سادگیها نمیآید!
هر موقع ضجه زدی و زمین و آسمان را چنگ زدی و گفتی:
«آقا جان! همهچیز تمام شد، دیگر پس کِی میآیی؟
مثل اینکه اصلاً دیگر نمیخواهی بیایی!»
آنوقت است که آقا میآید.
ولی الان که از سرِ سیری میگوییم:
«اوضاع که خوب است، انشاءالله آقا هم بیاید، بهتر بشود!»
اینطوری آقا نمیآید.
من دارم طبق روایات به شما میگویم
*خادمه رقیه خاتون(س)* (20-10-2014), HA92 (13-10-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (05-10-2014), سابحات (06-10-2014), شهاب منتظر (05-10-2014)



| ❤ |
ظاهرا خداوند متعال مقدر فرموده نسلی که در آخر الزمان
در جامعه ی اسلامی بوجود می آید نسلی نورانیتر باشد .
چون وقتی یک خانواده ی مومن به قصد ضرورت تکثیر نسل
در امت اسلامی و اطاعت از رهنمود ولایت اقدام به فرزند دار شدن کنند ،
قطعا این نیت در فرزندان آنها تاثیر خوبی خواهد داشت.
شما در آینده شاهد این نسل نورانی خواهید بود
*خادمه رقیه خاتون(س)* (20-10-2014), HA92 (13-10-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (05-10-2014), سابحات (06-10-2014), شهاب منتظر (05-10-2014)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)