





| ❤ |
ویرایش توسط فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* : 08-02-2015 در ساعت 06:03
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), مجنون ارباب (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (06-02-2015), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (07-02-2015)



*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (08-02-2015), مجنون ارباب (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (08-02-2015), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (20-02-2015), صبور (10-02-2015)



*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (08-02-2015), مجنون ارباب (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (08-02-2015), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (20-02-2015), صبور (10-02-2015)



*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (08-02-2015), مجنون ارباب (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (08-02-2015), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (20-02-2015), صبور (10-02-2015)



*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (08-02-2015), مجنون ارباب (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (08-02-2015), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (20-02-2015), صبور (10-02-2015)



*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (08-02-2015), مجنون ارباب (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (08-02-2015), صبور (10-02-2015)



فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (08-02-2015), مجنون ارباب (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (08-02-2015), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (20-02-2015), صبور (10-02-2015)

خدایا
بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم، بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز میکنم،بابت لحظات شادی که به یادت نبودم،
بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم! بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم..
مــــــرا بــبـــخـــــش...
*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (20-02-2015), شهاب منتظر (13-02-2015), صبور (10-02-2015)

خدایا
بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم، بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز میکنم،بابت لحظات شادی که به یادت نبودم،
بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم! بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم..
مــــــرا بــبـــخـــــش...
*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-02-2015), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (20-02-2015), شهاب منتظر (13-02-2015)

خدایا
بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم، بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز میکنم،بابت لحظات شادی که به یادت نبودم،
بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم! بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم..
مــــــرا بــبـــخـــــش...
*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-02-2015), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (20-02-2015), شهاب منتظر (13-02-2015)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)