





| ❤ |
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
*خادمه رقیه خاتون(س)* (07-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (07-02-2015)
*خادمه رقیه خاتون(س)* (07-02-2015), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (07-02-2015)






| ❤ |
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
*خادمه رقیه خاتون(س)* (07-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (08-02-2015)



| ❤ |
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.
مجنون ارباب (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (08-02-2015)
*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), مجنون ارباب (09-02-2015)






| ❤ |
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), مجنون ارباب (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-02-2015)

بسم الله الرحمن الرحیم
اِلهى عَظُمَ الْبَلاَّءُ وَبَرِحَ الْخَفاَّءُ وَ انْكَشَفَ الْغِطاَّءُ وَانْقَطَعَ الرَّجاَّءُ
وَضاقَتِ الاْرْضُ وَمُنِعَتِ السَّماَّءُ و اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَاِلَيْكَ الْمُشْتَكى
وَعَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَالرَّخاَّءِ
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ اُولِى الاْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْنا طاعَتَهُمْ
وَعَرَّفْتَنا بِذلِكَ مَنْزِلَتَهُمْ فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاً عاجِلا قَريباً
كَلَمْحِ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ
يا مُحَمَّدُ يا عَلِىُّ يا عَلِىُّ يا مُحَمَّدُ
اِكْفِيانى فَاِنَّكُما كافِيانِ وَانْصُرانى فَاِنَّكُما ناصِرانِ
يا مَوْلانا يا صاحِبَ الزَّمانِ
الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ
اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى اَدْرِكْنى
السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ
الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ
يا اَرْحَمَ الرّاحِمينَ بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَآلِهِ الطّاهِرينَ
خدایا
بابت هر شبی که بی شکر سر بر بالین گذاشتم، بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز میکنم،بابت لحظات شادی که به یادت نبودم،
بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبتش دادم! بابت هر گره که به دستم کور شد و مقصر را تو دانستم..
مــــــرا بــبـــخـــــش...
*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015)
*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), mahdy30na (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-02-2015)
*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), mahdy30na (09-02-2015), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-02-2015)

| ❤ |
هرگز نگیرد تا ابد آقا کسی جای تو راهرگز مخواه از کف دهم عشق و تولای تو را
این مرده دل این خسته جان دارد تمنای تو را
این سینه ی پر سوز ما خواهد تسلای تو را
*خادمه رقیه خاتون(س)* (09-02-2015), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-02-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-02-2015)
در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)