


| ❤ |
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (20-07-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (26-07-2015), شهاب منتظر (20-07-2015)



| ❤ |
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (23-07-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (26-07-2015), شهاب منتظر (27-07-2015)






| ❤ |
ویرایش توسط فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* : 27-07-2015 در ساعت 13:31
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
مصطفی*شیعه ال طاها* (27-07-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (26-07-2015), شهاب منتظر (27-07-2015)



| ❤ |
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (27-07-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (27-07-2015), شهاب منتظر (27-07-2015)






| ❤ |
ویرایش توسط فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* : 27-07-2015 در ساعت 15:00
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
مصطفی*شیعه ال طاها* (28-07-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (28-07-2015), شهاب منتظر (29-08-2015)



| ❤ |
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-07-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (28-07-2015), شهاب منتظر (29-08-2015)
مصطفی*شیعه ال طاها* (29-07-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (28-07-2015), شهاب منتظر (29-08-2015)



| ❤ |
با سلام و عرض ادب و احترام .
به همه بزرگوارانی که تلاش کردند برای توافق هسته ای خسته نباشید میگم .
ولی باید دید طرفین به این توافقات متعهد خواهند بود یا خیر .
باید دید این توافقات به نفع ملت ایران هست یا خیر .
ویرایش توسط عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* : 28-07-2015 در ساعت 16:24
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-07-2015), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (28-07-2015), شهاب منتظر (29-08-2015)
مصطفی*شیعه ال طاها* (13-08-2015), شهاب منتظر (29-08-2015)



| ❤ |
نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (13-08-2015), شهاب منتظر (29-08-2015)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)