بيا عصاره حيدر، بيا چكيده ي زهرا
بيا كه بوي رسولي ، بيا كه نور خدايي
شب غريبي مان مي شودبه ياد تو روشن
تويي كه در همه شبها چراغ خانه مايي



| ❤ |
بيا عصاره حيدر، بيا چكيده ي زهرا
بيا كه بوي رسولي ، بيا كه نور خدايي
شب غريبي مان مي شودبه ياد تو روشن
تويي كه در همه شبها چراغ خانه مايي
سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند
پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند ناز آرند
که با این درد اگر دربند درمانند درمانند
*خادمه رقیه خاتون(س)* (25-11-2016), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (14-11-2016)


| ❤ |
گل نرگس چه شود بوسه به پایت بزنم ؟!
تا به کی خسته دل از دور صدایت بزنم ؟!
گل نرگس نکند مهر زمن برداری؟!
داغ دیدار رخت را به دلم بگذاری ؟!
*خادمه رقیه خاتون(س)* (25-11-2016), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (14-11-2016)


| ❤ |
مثل مردم در دو چشمي، غايبي اما زچشم
زان فروغ چشم هايم مي دهد از تو خبر
با تو از تو من جدايم مثل سايه از بدن
سايه از جان جدايم مي دهد از تو خبر
*خادمه رقیه خاتون(س)* (25-11-2016), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (14-11-2016)

| ❤ |
ارباب زمین، امیر مریخ، بیا
تا نخل ستم بركنی از بیخ بیا
از قول همه منتظران می گویم
ای پیرترین جوان تاریخ بیا
*خادمه رقیه خاتون(س)* (25-11-2016)

| ❤ |
تا چند غزل به پاي تو پير شودهي بغض کند، سپس سرازير شودما جمعه پس از جمعه به جان آمدهايمنگذار براي ديدنت دير شود.
*خادمه رقیه خاتون(س)* (25-11-2016)

| ❤ |
این دل اگر کم است، بگو سر بیاورم
یا امر کن که یک دل دیگر بیاورممولا، خلاصه عرض کنم دوست دارمتدیگر نشد عبارت بهتر بیاورم
*خادمه رقیه خاتون(س)* (25-11-2016)

| ❤ |
ديگر شده ام دچار وسواس بيا
بد جور به عصر جمعه حساس بيا
گفتي به عموي خود ارادت داري
اين بار قسم به دست عباس(ع) بيا
*خادمه رقیه خاتون(س)* (25-11-2016)






| ❤ |
مهديا با من که خسته ام کمي راه بيا
بالي بگشا و گاه و بيگاه بيا
آزرده مشو بيا گنه از من بود
گفتم که مقصرم تو کوتاه بيا
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
*خادمه رقیه خاتون(س)* (25-11-2016)



| ❤ |
مهديا با من که خسته ام کمي راه بيا
بالـــي بگـــــشا و گـــاه و بيــگاه بيا
آزرده مشـــو بيا گنه از مــــن بود
گفتـــم که مقـصـــرم تو کوتـــاه بيا
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (08-12-2016)



| ❤ |
غروب و بیقـراری داد و بیداد
غم و چشم انتظاری داد و بیداد
منم ســـرگرم دنیـــای خود اما
تو یک یـاور نـداری داد و بیداد
اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (08-12-2016)
در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)