مهدی جانم...
دلم هوای تو کرده هوای آمدنت صدای پای تو آید صدای آمدنت بهار با تو بیاید به خانه دل ما قدم به خانه ما نه صفای آمدنت.



مهدی جانم...
دلم هوای تو کرده هوای آمدنت صدای پای تو آید صدای آمدنت بهار با تو بیاید به خانه دل ما قدم به خانه ما نه صفای آمدنت.
عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (24-09-2010)

غبار آمدنت را نديده قطره ي اشكي
اشاره اي به ظهورت نكرده دست دعايي
بيا عصاره حيدر، بيا چكيده ي زهرا
بيا كه بوي رسولي ، بيا كه نور خدايي
شب غريبي مان مي شودبه ياد تو روشن
تويي كه در همه شبها چراغ خانه مايي
خادمه زینب کبری(س) (24-09-2010), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (24-09-2010)



| ❤ |
مهدیا منتظرانت همه در تب وتابند
همه جهان جمله گرفتار شبند
چو بیایی غم وظلمت برود از عالم
شاد گردد دل آنان که گرفتار غمند
خادمه زینب کبری(س) (24-09-2010)



فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (01-10-2010), نرگس منتظر (01-10-2010), صافات (22-10-2010)



| ❤ |
امام منتظر ياور ندارد
اگر دارد به جز داور ندارد
چنان ظلمت گرفته روي دل ها
وجودش را كسي باور ندارد
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (01-10-2010), خادمه زینب کبری(س) (01-10-2010), صافات (22-10-2010)
تاکه ما همسفر عشق به افلاک شویم
بارالها!مددی کن که همه پاک شویم
دست تقدیر چنان کن که پس از دادن جان
درجوارحرم عشق همه خاک شویم
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (01-10-2010), نرگس منتظر (01-10-2010), خادمه زینب کبری(س) (01-10-2010), صافات (22-10-2010)






| ❤ |
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
نرگس منتظر (01-10-2010), خادمه زینب کبری(س) (01-10-2010), صافات (22-10-2010)



آهنگ قلب ما عشق يا مهدي است
اماممان را فراموش نکنيم
مهربونترين فرد عالم مهدي فاطمه است
فراموشش نکنيم
فراموشش نکنيم
نرگس منتظر (01-10-2010), صافات (22-10-2010)



| ❤ |
من گریه می ریزم به پای جاده ات تا
آیینه کاری کرده باشم مقدمت را
اول ضمیر غائب مفرد کجایی؟
ای پاسخ آدینه های پر معما . . .
اللهم عجل لولیک الفرج
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
خادمه زینب کبری(س) (11-10-2010), صافات (22-10-2010)



گاه گاهی به نگاهی دل ما را دریاب...
دلم نمی خواهد بهانه هایم را گم کنم،دلم بهانه ی تورا دوست دارد...
دلم نمی خواهد بهانه هایم را گم کنم،دلم بهانه ی تورا دوست دارد...
دلم نمی خواهد بهانه هایم را گم کنم،دلم بهانه ی تورا دوست دارد...
دلم نمی خواهد بهانه هایم را گم کنم،دلم بهانه ی تورا دوست دارد...
نرگس منتظر (15-10-2010), صافات (22-10-2010)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)