نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: فروش بهشت به مردم و...

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیرارشد انجمن فن آوری و انجمن دفاع مقدس
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    8676
    نوشته
    28,716
    صلوات
    71109
    دلنوشته
    466
    میلادامام کاظم برشیعیانش مبارک باد🌸🌸🌸اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد🌸وَعَجِّل‌فَرج
    تشکر
    25,016
    مورد تشکر
    19,306 در 11,629
    وبلاگ
    37
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    فروش بهشت به مردم و...

    آموزش عالی

    ✍ در قرون وسطا کشيشان بهشت را به مردم مي فروختند و مردم نادان هم با پرداخت مقدار زیادی پول قسمتي از بهشت را از آن خود مي کردند.

    فرد دانايي که از اين ناداني مردم رنج مي برد دست به هر عملي زد نتوانست مردم را از انجام اين کار احمقانه باز دارد تا اينکه فکري به
    سرش زد… به کليسا رفت و به کشيش مسئول فروش بهشت گفت:
    قيمت جهنم چقدره؟
    کشيش تعجب کرد و ...گفت: جهنم؟!

    مرد دانا گفت: بله جهنم.

    کشيش بدون هيچ فکري گفت: ۳ سکه.

    مرد سراسيمه مبلغ را پرداخت کرد و گفت: لطفا سند جهنم را هم بدهيد.
    کشيش روي کاغذ پاره اي نوشت: سند جهنم.
    مرد با خوشحالي آن را گرفت از کليسا خارج شد.

    به ميدان شهر رفت و فرياد زد: من تمام جهنم رو خريدم اين هم سند آن است و هيچ کس را به آن راه نمی دهم.

    ديگر لازم نيست بهشت را بخريد چون من هيچ کس را داخل جهنم راه نمي دهم

    اين شخص مارتين لوتر بود که با اين حرکت، توانست مردم را از گمراهي رها سازد.

    در جهان تنها یک فضیلت وجود دارد و آن آگاهی‌ است...
    و تنها یک گناه و آن جهل است...


    مطالب کانال را نشر دهید👇
    @kohnesrbazaniran
    امضاء



  2.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi