🔴 ۶ راهبرد آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران
۱. تداوم سایه جنگ بر ایران به منظور ایجاد ترس و اضطراب در مردم، زیر زمینی زندگی کردن مدیران ارشد کشور، تداوم رکود جنگی بر اقتصاد ایران.
۲. ایحاد اختلاف بین مردم و مسئولین در کشور
۳. تداوم محاصره دریایی و تحریمها به منظور فروپاشی اقتصادی و فروپاشی اجتماعی در ایران و دامن زدن به اغتشاشات و اعتراضات در ایران
۴. تشکیل جبهه جهانی بر علیه ایران برای باز گشایی تنگه هرمز
۵. راهبرد فشار- مذاکره. یعنی فشار وارد میکنه بعد میز مذاکره را نشان میده ببینه ایران آماده تسلیم هست یا نه؟
۶. ساخت روایت پیروزی در جنگ و شکست کامل ایران یعنی روزی ده بار به دروغ میگویند ایران نابود شده ما پیروز شدیم
⭕️ اگر دشمن از روشهای فوق به نتیجه نرسد ممکن است با یک اقدام نظامی کوتاه و قوی بخواهد قدرت خود را به دنیا نشان داده و با ترساندن همه از جنگ بیرون رود و سرود پیروزی سر دهد.
◉ ارزیابی نهایی:
آمریکا و اسرائیل در شکست ایران ناکام ماندند و به اهداف خود نرسیدند.
▪️اقتصاد جهانی در حال فروپاشی است.
▪️آمریکا هیج چشم انداز روشنی از محاصره دریایی و پیروزی در شروع دوباره جنگ ندارد .
▪️توانایی باز کردن تنگه هرمز را ندارند.
▪️توانایی نابودی و دزدی ۴۵۰کیلو اورانیوم از ایران را ندارند.
▪️توان تسلیم کردن ایران پشت میز مذاکره را ندارند.
▪️محبوبیت و مشروعیت سیاسی ترامپ در آمریکا با سرعت بالا در حال نزول است.
▪️فشار سیاسی داخلی بر ترامپ زیاد است.
▪️جمهوری خواهان به قطع و یقین انتخابات کنگره را خواهند باخت.
▪️قیمت بنزین و مواد خوراکی در آمریکا رو به افزایش است.





نقل قول
