اَللّهـمَّ عَجِّل لِوَلِیِّنَاالفَرَجَ
در حسرت شب های حضورت هستیم
در خلوت خود فکر عبورت هستیم
هر جمعه پس از ندبه فقط می گوییم
ما منتظر صبح ظهورت هستیم
اَللّهـمَّ عَجِّل لِوَلِیِّنَاالفَرَجَ



| ❤ |
اَللّهـمَّ عَجِّل لِوَلِیِّنَاالفَرَجَ
در حسرت شب های حضورت هستیم
در خلوت خود فکر عبورت هستیم
هر جمعه پس از ندبه فقط می گوییم
ما منتظر صبح ظهورت هستیم
اَللّهـمَّ عَجِّل لِوَلِیِّنَاالفَرَجَ



| ❤ |
بيا عصاره حيدر، بيا چكيده ي زهرا
بيا كه بوي رسولي ، بيا كه نور خدايي
شب غريبي مان مي شودبه ياد تو روشن
تويي كه در همه شبها چراغ خانه مايي



| ❤ |
![]()
حـال مـن بـی تـو خـراب اسـت کـجایی آقـا؟
نـقش مـن بـی تـو بـرآب اسـت کـجایی آقـا؟
عـمر بـیهوده مـن بـی تـو چـه ارزد تو بگو
زنـدگی بـی تـو سـراب اسـت کـجایی آقـا؟



| ❤ |
نمی دانم کدامین روزِ آدینه؛
ولی با تو صبورِ منتظر، آهسته می گویم؛
سرای عشق را یکبار دیگر، آب و جارو کن؛
منم مهدی «عج»؛
دوباره باز خواهم گشت ...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)