


فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-10-2010), فاطیما (27-03-2014), نرگس منتظر (26-10-2010), خادمه زینب کبری(س) (25-10-2010), شوق یار (28-06-2011)



فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-10-2010), نرگس منتظر (26-10-2010), خادمه زینب کبری(س) (25-10-2010)



فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-10-2010), فاطیما (27-03-2014), نرگس منتظر (26-10-2010), خادمه زینب کبری(س) (25-10-2010)



به نام خدا
«و تو اى خواهر دينىام:
چادر سياهى که تو را احاطه کرده است
ازخون سرخ من کوبنده تر است.»
(شهيد عبدالله محمودى)
«خواهرم: محجوب باش و باتقوا، که شماييد که دشمن را با
چادرسياهتان و تقوايتان مىکشيد.»
«حجاب تو سنگر تو است، تو از داخل حجاب دشمن را مى بينى
و دشمن تو را نمى بيند.»
(سردار شهيد رحيم آنجفى)
حفظ حجاب همچون جهاد در راه خداست.
(شهيد محمد کريم غفرانى)
خواهرم:از بی حجابی است اگر عمر گل کم است
نهفته باش وهمیشه گل باش»
(شهيد حميد رضا نظام)
«از تمامی خواهران میخواهم که حجاب این لباس رزم را حافظ باشند.»
(شهيد سيد محمد تقى ميرغفوريان )
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (26-10-2010), نرگس منتظر (26-10-2010)



| ❤ |
"یک دختر نجیب باید باحجاب باشد."
(شهید صادق مهدی پور)
![]()
"خواهرم: حجاب تو مشت محکمی بر دهان منافقین و دشمنان اسلام می زند."
(شهید بهرام یادگاری)
![]()
" تو ای خواهرم... حجاب تو کوبنده تر از خون سرخ من است."
(شهیدابوالفضل سنگ راشان)
"به پهلوی شکسته فاطمه زهرا(س) قسمتان میدهم که، حجاب را حجابرا، حجاب را، رعایت کنید."
(شهید حمید رستمی)
"خواهر مسلمان: حجاب شما موجب حفظ نگاه برادران خواهد شد. برادرمسلمان: بیاعتنایی شما و حفظ نگاه شما موجب حجاب خواهران خواهدشد."
(شهید علی اصغر پور فرح آبادی)
![]()
"شما خواهرانم و مادرانم: حجاب شما جامعه را از فساد به سویمعنویت و صفا میکشاند."
(شهید علی رضائیان
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
فاطیما (18-02-2014), خادمه زینب کبری(س) (26-10-2010), شوق یار (28-06-2011)



![]()
قال النبي(ص) لفاطمه(س)
«اي شيء خير للمرأه قالت ان لا تري رجلا و لايراها رجل فضمها
اليه و قال: ذريه بعضها من بعض»
چه چيز براي زن بهتر است حضرت فاطمه(س) فرمود: اين که مردي را نبيند و مردي او را نبيند. پيامبر(ص) حضرت فاطمه را به خود چسبانيد و فرمود ذريه اي که برخي از نسل برخي ديگراند
(يعني همه در فضائل و کمالات يکدست و به مانند يکديگرند)
(بحار، 43/84)
«الامام علي(ع):
صيانه المرأه أنعم لحالها و أدوم لجمالها» ؛
«پوشيدگي زن (باتوجه به موقعيت روحي و جسمي اش)
براي او بهتر است و زيبايي اش را پايدارتر مي سازد».
(غررالحکم، فصل 44، حرف صاد، حديث 10)
رسول خدا(ص) فرمود:
«ان من خير نسائکم المتبرجه من زوجها، الحصان عن غيره» ؛
«بهترين زنان شما، زني است که براي شوهرش آرايش و خودنمايي کند،
اما خود را از نامحرمان بپوشاند
(بحارالانوار، ج 103، ص 235)
![]()
![]()
فاطیما (18-02-2014)



خصيصه حيا و شرم به طور طبيعي، در زن بيش از مرد وجود دارد.
شرم و حيا عاملي براي حفظ حجاب
به همين دليل است که زن فطرتاً و از روي طبع و غريزه، ميل به پوشش بدن خود در مقابل نامحرم دارد و از برهنگي دچار اضطراب ميشود. شواهد فراواني در اسلام بر فطري و غريزي بودن حيا براي زن وجود دارند و قرآن نيز به اين مطلب اشاره کرده است. زنان به عنوان نيمي از پيکره جامعه نقش بسيار مهمي در ايجاد و گسترش عفّت، پاکدامني و اخلاق در بين جوامع بشري دارند. عفّت و حياي زن، که يکي از مهمترين عوامل حفظ و بقاي عفّت عمومي است، نه تنها در تمام اديان و مذاهب الهي مورد تأکيد قرار گرفته، بلکه افکار بشري نيز آن را مورد تأييد قرار دادهاند. از نظر اسلام، اهميت اين موضوع به حدّي است که برخي روايات آن را «تمام دين» ميدانند. در روايتي از پيامبر اکرم(ص) آمده که فرمودند: حيا تمام دين است. امام علي(ع) نيز در مورد عفّت و پاکدامني ميفرمايند: «عفّت و پاکدامني منشأ هر خيري است.» به همين منظور، در تمام اديان و مذاهب آسماني، قوانين گوناگوني براي حفظ و بقاي عفّت و حياي عمومي وضع شدهاند، که «حجاب» و پوشش زن از جمله آنهاست. «حجاب»، که به معناي پوشيدن تمام بدن و زيباييهاي ظاهري زن در برابر مردان بيگانه است، براي پيشگيري و مهار برخي گرايشها و رفتارهاي خودنمايانه و وسوسهانگيز ميباشد.
فاطیما (18-02-2014)



فاطیما (18-02-2014)



فاطیما (18-02-2014)



فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-10-2010), فاطیما (27-03-2014)
در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)