أَفَلَمْ یَنظُرُوا إِلَى السَّمَاءِ فَوْقَهُمْ کَیْفَ بَنَیْنَاهَا وَزَیَّنَّاهَا ...
آیا آنان به آسمان بالاى سرشان نگاه نکردند که چگونه ما آن را بنا کردهایم، و چگونه آن را (بوسیله ستارگان) زینت بخشیدهایم(ق/6)



أَفَلَمْ یَنظُرُوا إِلَى السَّمَاءِ فَوْقَهُمْ کَیْفَ بَنَیْنَاهَا وَزَیَّنَّاهَا ...
آیا آنان به آسمان بالاى سرشان نگاه نکردند که چگونه ما آن را بنا کردهایم، و چگونه آن را (بوسیله ستارگان) زینت بخشیدهایم(ق/6)
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
seyed yasin (06-02-2011), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), فاطیما (15-02-2014), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (19-11-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- گلدان های شکسته خود را دور نریزید
- دنیای مینیاتوری داخل بطری
- بیابانی که گلستان شد
- برترین کاریکاتورها؛ کریسمس با طعم جنگ
- قابل توجه آقایون سایت:: تحت هر شرایطی به...
- ساخت تابلو فرش های جالب با مواد مختلف
- حیوانات فلزیی که بسیار زیبا و حیرت انگیز...
- !i! پس زمینه هاي بسيار زيبا به همراه تقویم...
- تصاویر گرد و خاک در خوزستان
- هنر جدید عکسبرداری در آب و رنگ



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
seyed yasin (06-02-2011), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), فاطیما (15-02-2014), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
seyed yasin (06-02-2011), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), فاطیما (15-02-2014), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
seyed yasin (06-02-2011), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



او كسي است كه از آسمان آبي نازل كرد و بوسيله آن گياهان گوناگون رويانيديم، از آن ساقهها و شاخههاي سبز خارج ساختيم و از آنها دانههاي متراكم، و از شكوفه نخل خوشهها با رشتههاي باريك بيرون فرستاديم و باغها از انواع انگور و زيتون و انار شبيه به يكديگر و بيشباهت هنگامي كه ميوه ميكند به ميوه آن و طرز رسيدنش بنگريد كه در آن نشانههائي براي افراد با ايمان (۹۹)
وَهُوَ الَّذِيَ أَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجْنَا بِهِ نَبَاتَ كُلِّ شَيْءٍ فَأَخْرَجْنَا مِنْهُ خَضِرًا نُّخْرِجُ مِنْهُ حَبًّا مُّتَرَاكِبًا وَمِنَ النَّخْلِ مِن طَلْعِهَا قِنْوَانٌ دَانِيَةٌ وَجَنَّاتٍ مِّنْ أَعْنَابٍ وَالزَّيْتُونَ وَالرُّمَّانَ مُشْتَبِهًا وَغَيْرَ مُتَشَابِهٍ انظُرُواْ إِلِى ثَمَرِهِ إِذَا أَثْمَرَ وَيَنْعِهِ إِنَّ فِي ذَلِكُمْ لآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ ﴿۹۹﴾
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)