أَفَلَمْ یَنظُرُوا إِلَى السَّمَاءِ فَوْقَهُمْ کَیْفَ بَنَیْنَاهَا وَزَیَّنَّاهَا ...
آیا آنان به آسمان بالاى سرشان نگاه نکردند که چگونه ما آن را بنا کردهایم، و چگونه آن را (بوسیله ستارگان) زینت بخشیدهایم(ق/6)



أَفَلَمْ یَنظُرُوا إِلَى السَّمَاءِ فَوْقَهُمْ کَیْفَ بَنَیْنَاهَا وَزَیَّنَّاهَا ...
آیا آنان به آسمان بالاى سرشان نگاه نکردند که چگونه ما آن را بنا کردهایم، و چگونه آن را (بوسیله ستارگان) زینت بخشیدهایم(ق/6)
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
seyed yasin (06-02-2011), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), فاطیما (15-02-2014), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (19-11-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- اوّلین خانمی که با انجام حرکتی خارق العاده...
- شیطان در تصور انسانها چه شکلی است ؟؟؟؟؟؟
- تصاویر حیرت انگیز از جاده های رؤیایی
- !i! ☚ مسیر را پیدا کن (بازی فکری-دیداری برای...
- تولد ۱۱۳ سالگی قدیمیترین لامپ دنیا
- گزارش تصویری از گلخانه مکانیزه ساری
- مراسم بازگشایی مدارس سراسر کشور با حضور...
- اگر گفتید این چیه و از چی ساخته شده؟
- سومین روستای صخرهای جهان به روایت تصویر
- مزارع سرخ رنگ دونگ چوان



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
seyed yasin (06-02-2011), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), فاطیما (15-02-2014), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
seyed yasin (06-02-2011), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), فاطیما (15-02-2014), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
seyed yasin (06-02-2011), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), نرگس منتظر (17-11-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)



او كسي است كه از آسمان آبي نازل كرد و بوسيله آن گياهان گوناگون رويانيديم، از آن ساقهها و شاخههاي سبز خارج ساختيم و از آنها دانههاي متراكم، و از شكوفه نخل خوشهها با رشتههاي باريك بيرون فرستاديم و باغها از انواع انگور و زيتون و انار شبيه به يكديگر و بيشباهت هنگامي كه ميوه ميكند به ميوه آن و طرز رسيدنش بنگريد كه در آن نشانههائي براي افراد با ايمان (۹۹)
وَهُوَ الَّذِيَ أَنزَلَ مِنَ السَّمَاءِ مَاءً فَأَخْرَجْنَا بِهِ نَبَاتَ كُلِّ شَيْءٍ فَأَخْرَجْنَا مِنْهُ خَضِرًا نُّخْرِجُ مِنْهُ حَبًّا مُّتَرَاكِبًا وَمِنَ النَّخْلِ مِن طَلْعِهَا قِنْوَانٌ دَانِيَةٌ وَجَنَّاتٍ مِّنْ أَعْنَابٍ وَالزَّيْتُونَ وَالرُّمَّانَ مُشْتَبِهًا وَغَيْرَ مُتَشَابِهٍ انظُرُواْ إِلِى ثَمَرِهِ إِذَا أَثْمَرَ وَيَنْعِهِ إِنَّ فِي ذَلِكُمْ لآيَاتٍ لِّقَوْمٍ يُؤْمِنُونَ ﴿۹۹﴾
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (28-12-2010), خادمه زینب کبری(س) (28-12-2010), شهاب منتظر (15-02-2014)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)