


ملکوت* گامی تارهایی * (29-01-2011), نرگس منتظر (30-01-2011)



نرگس منتظر (30-01-2011)



قال الله فی کتابه سوره حج آيه 1
يَا أَيُّهَا النَّاسُ اتَّقُوا رَبَّكُمْ ۚ إِنَّ زَلْزَلَةَ السَّاعَةِ شَيْءٌ عَظِيمٌ
-----------------------------------------------------------------------------
اى مردم ! از پروردگارتان پروا كنيد ، بىترديد زلزله قيامت ، واقعهاى بزرگ است .
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (03-02-2011), خادمه زینب کبری(س) (30-01-2011)



قال الله تعالی فی محکم کتابه الکریم
*سوره مبارکه بقره آیه17*
«مَثَلُهُمْ كَمَثَلِ الَّذِي اسْتَوْقَدَ نَارًا فَلَمَّا أَضَاءَتْ مَا حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنُورِهِمْ وَتَرَكَهُمْ فِي ظُلُمَاتٍ لَا يُبْصِرُونَ»
«سرگذشت آنان مانند كسانى است كه [در شب بسيار تاريك بيابان] آتشى افروختند [تا در پرتو آن خود را از خطر نجات دهند] ، چون آتش پيرامونشان را روشن ساخت ، خدا [به وسيله توفانى سهمگين] نورشان را خاموش كرد و آنان را در تاريكىهايى كه مطلقاً نمىديدند واگذاشت.»
************************************************** *******
۩*♥*۩ معماهای قرآنی« معماي قبلی رو جواب بده و بعدی رو طرح کن» ۩*♥*۩
*~|♥|♥|♥~* معما ((چيستان هاي مذهبي)) معما *~|♥|♥|♥~*
*~|♥|♥|♥~* معماهاي احکام شرعي *~|♥|♥|♥~*
*~|♥|♥|♥~* معما...(( معماهاي مربوط به پيامبران))...معما *~|♥|♥|♥~*
ملکوت* گامی تارهایی * (31-01-2011), نرگس منتظر (30-01-2011), خادمه زینب کبری(س) (30-01-2011)



قال الله فی کتابه
سوره واقعه آيه 60
نَحْنُ قَدَّرْنَا بَيْنَكُمُ الْمَوْتَ وَمَا نَحْنُ بِمَسْبُوقِينَ
-------------------------------------
ماييم كه مرگ را ميان شما مقدّر كرديم ، و هيچ چيز ما را مغلوب نمىكند .
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (03-02-2011), خادمه زینب کبری(س) (03-02-2011)



ملکوت* گامی تارهایی * (01-03-2011), نرگس منتظر (03-02-2011)



سورة آل عمران آية 70
يَا أَهْلَ الْكِتَابِ لِمَ تَكْفُرُونَ بِآيَاتِ اللَّهِ وَأَنْتُمْ تَشْهَدُونَ
اى اهل كتاب! چرا به آيات خدا [در تورات و انجيل درباره اوصاف پيامبر اسلام] كفر مىورزيد در حالى كه خودتان گواهى مىدهيد [كه اين آيات از سوى خدا نازل شده است؟!]
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
خادمه زینب کبری(س) (01-03-2011)



ملکوت* گامی تارهایی * (01-03-2011)



سورة انسان آية 28
نَحْنُ خَلَقْنَاهُمْ وَشَدَدْنَا أَسْرَهُمْ ۖ وَإِذَا شِئْنَا بَدَّلْنَا أَمْثَالَهُمْ تَبْدِيلًا
ما آنان را آفريديم و مفاصلشان را [با رشته هاى اعصاب و عضلات] استوار كرديم ، و هرگاه بخواهيم [آنان را نابود میكنيم و] امثال و نظايرشان را [كه مطيع و فرمانبردارند] به جاى آنان قرار میدهيم .
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
خادمه زینب کبری(س) (05-03-2011)



قال الله تعالي
اَلَّذِينَ يَذْكُرُونَ اللَّهَ قِيَماً وَقُعُوداً وَعَلَى جُنُوبِهِمْ وَ يَتَفَكَّرُونَ فِى خَلِقْ السَّمَوَتِ وَالْأَرْضِ
رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَذَا بَطِلاً سُبْحَنَكَ فَقِنَا عَذَابَ النَّارِ
(خردمندان) كسانى هستند كه ايستاده و نشسته و (خوابيده) بر پهلو ياد خدا مىكنند و در آفرينش آسمانها و زمين انديشه مىكنند (و از عمق جان مىگويند:)
پروردگارا! اين هستى را باطل و بى هدف نيافريدهاى، تو (از كار عبث) پاك و منزّهى، پس ما را از عذاب آتش نگهدار.
سوره مبارکه آل عمران آیه شریفه 191
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)