خستگان عشق را ايام درمان خواهد آمد
منجي عالم، پناه بيپناهان خواهد آمد
غم مخور اي فاطمه! اي بانوي پهلو شکسته!
مهديات با شيشهي دارو و درمان خواهد آمد



خستگان عشق را ايام درمان خواهد آمد
منجي عالم، پناه بيپناهان خواهد آمد
غم مخور اي فاطمه! اي بانوي پهلو شکسته!
مهديات با شيشهي دارو و درمان خواهد آمد
خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (14-05-2010)



الهم عجل لولیك الفرج
باز به انتظار تو جمعه غروب ميشود
اگر بيايي از سفر، آه چه خوب ميشود
الهم عجل لولیك الفرج
ویرایش توسط خادمه زینب کبری(س) : 14-05-2010 در ساعت 16:34
خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (14-05-2010)



الهم عجل لولیك الفرج
بیا ای سر پنهان خدایی
بیا ای ترجمان روشناییبیا ای از گل و آیینه سرشار
ز راز آفرینش پرده بردار!
خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (14-05-2010)



| ❤ |
تا وعده قيامت تو صبر مي کنيم
بر داغ بي نهايت تو، صبر ميکنيم
اي از تبار آينه و آفتاب و عشق
تا مژده زيارت تو، صبر ميکنيم
parsa (15-05-2010), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (21-05-2010), كيان (21-05-2010), نوای عشق (14-05-2010), نرگس منتظر (14-05-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (15-05-2010)



| ❤ |
همه هست آرزویم که بیینم از تو رویی
چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویی
به کسی جمال خود را ننموده ای و ببینم
همه جا به هر زبانی بود از تو گفتگویی
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
parsa (15-05-2010), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (21-05-2010), كيان (21-05-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (15-05-2010)
چه خوش است اگر بميرم به ره ولاي مهديسر و جان بها ندارد که کنم فداي مهديهمه نقد هستي خود بدهم به صاحب جانکه يکي دقيقه بينم رخ دلگشاي مهدي
تاکه ما همسفر عشق به افلاک شویم
بارالها!مددی کن که همه پاک شویم
دست تقدیر چنان کن که پس از دادن جان
درجوارحرم عشق همه خاک شویم
parsa (21-05-2010), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (21-05-2010), كيان (21-05-2010), نرگس منتظر (20-05-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (20-05-2010)



قرار ســبز لحظه ها خـــــــزان شد نيا مــدي
دوباره مـــه به پشت ابر نهان شد نيامـــدي
به آييـنه ي انتظــار غـبار دلهـره نشـســـت
تمام كوچه هاي دل فغان شد نيامــــــــدي
اللهم عجل لولیک الفرج
parsa (21-05-2010), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (21-05-2010), كيان (21-05-2010), نرگس منتظر (20-05-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)
ای طبیبا بسر بستر بیمار بیا بهر دلداری دلسوخته زار بیا
تو که دل را به نگاهی بربودی زکفم بپرستاری بیمار دل افکار بیا . . .
به امید ظهورش . . .
.
.
.
غیر از تو مرا دلبر و دلدار نباشد / دل نیست هر آندل که ترا یار نباشد
شادم که غم هجر توگردیده نصیبم / بهتر ز غم هجر تو غمخوار نباشد . . .
.
.
.
ای پیک راستان خبر یار ما بگو / احوال گل به بلبل دستان سرا بگو
ما محرمان خلوت انسیم غم مخور / با یار آشنا سخن آشنا بگو . . .
.
.
.
ای سایه سار ظهر گرم بی ترحم! / جز سایه دستان تو، جایی نداریم
تو آبروی خاکی و حیثیت آب / دریا تویی؛ ما جز تو دریایی نداریم . . .
.
.
.
خدایا مردم از هجران مهدی / ندیدم چهره تابان مهدی
چنانم کن که بنمایی حسابم / مرا در زمره یاران مهدی . . .
.
.
.
بود محرابم ابروی تو ای دوست / نمازم جانب کوی تو ای دوست
اگر حبل المتین فرموده قرآن / نباشد غیر گیسوی تو ای دوست . . .
.
.
.
ای آفتاب هستی ای شور عشق ومستی / بازآ بخوان کلامی زان معجز الهی
ای دیده ها به راهت ای قائم هدایت / تا کی کنم حکایت شرح غم جدائی
.
.
.
کی شود بینم رخ ماه دل آرای ترا تا کشم بر دیدگان خاک کف پای تر
سر به بالین با امید دیدن رویت نهم تا مگر در خواب بینم روی زیبا ترا . . .
.
.
.
ای پری رو زچه رو روی نشانم ندهی / مویی از طره گیسوی نشانم ندهی
دلم از هجر رخت سوخت خدا را زچه رو / جلوه ای زان رخ دلجوی نشانم ندهی . . .
.
.
.
خال زیبای جمال دلربایت را بنازم / بوی عطر جانفزای خاک پایت را بنازم
گرچه سرو ناز نازد بر قدو بالای نازش / سرو نازم ناز کم کن نازهایت را بنازم . . .
.
.
.
خواهی که در پناه کرامات سرمدی / ایمن شوی زفتنه و ایمن زهر بدی
لبریز کن زعطر گلِ نور سینه را / با ذکر سبز یک صلوات محمدی . . .
.
.
.
چشمههای نور را ازدیده جاری میکنیم / تا بیائی جمعهها را بیقراری میکنیم
در شقایقزارها با اشک سرداران عشق / ردّ پای خستهات را مشکباری میکنیم . . .
.
.
.
رایحه ای ببویمت، نرگس خوب روی من / بگذار تا بجویمت ، ای همه جستجوی من
راز دلم بگویمت ، ای همه گفتگوی من /خون جگر ، خبر کند قصه مو به موی من . . .
.
.
.
چه خوش است من بمیرم به ره ولای مهدی / سروجان بها ندارد که کنم فدای مهدی
همه نقد ِ هستی خود ، بدهم به صاحب جان / که یکی دقیقه بینم رخ دلگشای مهدی . . .
.
.
.
در سرى نیست که سوداى سرکوى تو نیست / دل سودا زده را جز هوس روى تو نیست
سینه غمزدهاى نیست که بىروى و ریا / هدف تیر کمانخانه ابروى تو نیست . . .
ان الحسين مصباح الهدي و سفينه النجاه
التماس دعا
parsa (21-05-2010), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (21-05-2010), نرگس منتظر (21-05-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)
هر فاصله ترجمان دلتنگی ماست / بازآ و همه فاصله ها را بردار . . .
.
.
.
خواهی که در پناه کرامات سرمدی / ایمن شوی زفتنه و ایمن زهر بدی
لبریز کن زعطر گلِ نور سینه را / با ذکر سبز یک صلوات محمدی . . .
.
.
.
ما منتظران لحظه دیداریم / از عطر گل محمدی سرشاریم
این حرمت و عزّت و سر افرازی را / از حُرمت انتظار مهدی(عج) داریم
.
.
.
قائم آل نور، یا مهدی / عطر سبز حضور، یا مهدی
تا همیشه صبور می مانیم / در هوای ظهور، یا مهدی . . .
.
.
.
سِرّی که فقط خدا از آن آگاه است / مهدی گل بی خزان آل الله است
ای منتظران حضرتش برخیزید / پیغام دوباره سحر در راه است . . .
.
.
.
ای معطر ز عطر روی شما / باغ سبز بهار باور ما
با شما ما و یک جهان شادی / بی شما ما و یک دل تنها . . .
.
.
.
جانی همه داغ انتظار است مرا / چشمی همه دم ستاره بار است مرا
از بس که گل لاله به دامن دارم / امید شکفتن بهار است مرا . . .
.
.
.
ما زمزمه حضور را می فهمیم / معنای زلال نور را می فهمیم
از بس که به داغ انتظارت ماندیم / ای باوردل! ظهور را میفهمیم . . .
.
.
.
از نسل گل و بهار و آیینه تویی / منظومه انتظار دیرینه تویی
ما منتظران وعده دیداریم / خورشید زلال روز آدینه تویی . . .
.
.
.
تا نقش تو هست نقش آیینه ما / بوی خوش گل نشسته در سینه ما
در دیده بهار جاودان می شکفد / با یاد تو ای امید دیرینه ما . . .
.
.
.
یک روز نسیم خوش خبر می آید / بس مژده به هر کوی و گذر می آید
عطر گل عشق در فضا می پیچد / می آیی و انتظار سر می آید . . .
.
.
.
آهوی رمیده ای که بر می گردی / پیغام سپیده ای که برمی گردی
گفتیم شبی سیاه از غم داریم / انگار شنیده ای که بر می گردی . . .
.
.
.
لبریز ترانه و نوایم با تو / از درد و غم زمان رهایم با تو
تو سبزترین بهار در جان منی / سبز است تمام لحظه ها یم با تو . . .
.
.
.
یک عمر به انتظار ماندیم همه / غمدیده و بیقرار ماندیم همه
بازآ که شکست، دل ز یاد غم تو / بی روی تو بی بهار ماندیم همه . . .
.
.
.
ای وسعت آسمان آبی / آیینه سبز آفتابی
رخشنده ترین ستاره عشق / ای کاش به شام ما بتابی . . .
.
.
.
ای روشنای راه سبز رستگاری! / از چشمه چشم تو نور عشق جاری
می آیی از سمت حضور باور من / می آیی و پیغام سبز عشق داری . . .
.
.
.
دیدیم ترا دوباره بر می گردی / از باغ پر از ستاره برمی گردی
گفتند که چاره نیست بر درد فراق / انگار! برای چاره برمیگردی . . .
.
.
.
تا وعده قیامت تو صبر می کنیم / بر داغ بی نهایت تو، صبر میکنیم
ای از تبار آینه و آفتاب و عشق / تا مژده زیارت تو، صبر میکنیم . . .
.
.
.
غریب آشنا ما را صدا کن / زدست غصّه دلها را رها کن
اسیر دردهای انتظاریم / به لطفی دردهامان را دوا کن . . .
.
.
.
ایدل ایدل! آشنایی می رسد / ناله ها را هم نوایی می رسد
ما که از عشق و جنون آکنده ایم / کارمان آخر به جایی می رسد . . .
.
.
.
ماندیم به داغ انتظارت، مددی / ما و غم ودرد بی شمارت، مددی
دلخسته از این غمی که در ریشه ماست / در آرزوی فجر بهارت، مددی . . .
.
.
.
ای راحت دل، قرار جانها برگرد / درمان دل شکسته ما، برگرد
ماندیم در انتظار دیدار، ای داد / دلها همه تنگِ توست آقا برگرد . . .
.
.
.
ای نور خدا به وسعت آیینه / آگاه ز راز خلوت آیینه
یک لحظه بتاب در شب تنهایی /سوگند ترا به حرمت آیینه . . .
.
.
.
دل گفت: زراه آشنا می آیی / از جاده سرخ کربلا می آیی
یک روز ز روزهای زیبای خدا / یک روز به دلجویی ما میآیی . . .
ان الحسين مصباح الهدي و سفينه النجاه
التماس دعا
parsa (21-05-2010), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (21-05-2010), نرگس منتظر (21-05-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (21-05-2010)






| ❤ |
دو چشمم پير شد كي خواهي آمد
ز دنيا سير شد كي خواهي آمد
تمام لحظههايم آي اي عشق
سيه چون قير شد كي خواهي آمد
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
كيان (21-05-2010), نرگس منتظر (21-05-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (26-05-2010)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)