![]()
یک عمر به انتظار ماندیم همه
غمدیده و بیقرار ماندیم همه
بازآ که شکست، دل ز یاد غم تو
بی روی تو بی بهار ماندیم همه
![]()



| ❤ |
![]()
یک عمر به انتظار ماندیم همه
غمدیده و بیقرار ماندیم همه
بازآ که شکست، دل ز یاد غم تو
بی روی تو بی بهار ماندیم همه
![]()
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (26-05-2010)
خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (26-05-2010)



نرگس منتظر (26-05-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)



parsa (28-05-2010), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (05-06-2010), نرگس منتظر (05-06-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (28-05-2010)



parsa (28-05-2010), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (05-06-2010), نرگس منتظر (05-06-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (28-05-2010)



| ❤ |
کی شود بینم رخ ماه دل آرای ترا
تا کشم بر دیدگان خاک کف پای تر
سر به بالین با امید دیدن رویت نهم
تا مگر در خواب بینم روی زیبا ترا
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
parsa (28-05-2010), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (04-06-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (28-05-2010), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (28-05-2010)



| ❤ |
چشم همه به راه است،شاید ز در درآیی
هم پرچم حسینی بر دوش خود بگیری
هم قبر مادرت رابر شیعیان نمایی
ای غایب از نظرها،کی می شود بیایی
پرده زرخ بگیری، صورت به ما گشایی
parsa (28-05-2010), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (04-06-2010), نرگس منتظر (28-05-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (28-05-2010)



parsa (28-05-2010), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (04-06-2010), نرگس منتظر (05-06-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)



صبح بى تو رنگ بعد از ظهر يک آدينه دارد
بى تو حتى مهربانى حالتى از کينه دارد
بى?تو مى?گويند تعطيل است کار عشقبازى
عشق اما کى خبر از شنبه و آدينه دارد!؟
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (04-06-2010), نرگس منتظر (05-06-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)






| ❤ |
خواهي آمد اي سوار سبز پوش
لحظه هايم را بهاري مي کني
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
parsa (05-06-2010), نرگس منتظر (05-06-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (05-06-2010), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (04-06-2010)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)