جهان در حسرت آيينه مانده ست
گرفتار غمي ديرينه مانده ست
شب سردي ست بي تو بودن ما
بگو تا صبح چند آدينه مانده ست؟
خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (11-06-2010)



خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)



خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)



گر چه عمری است که از دیده نهانی آقا!
به خدا سبزترین مرد جهانی آقا!
دلم از خاطره خوب به تنگ آمده است
کاش این بار خودت را برسانی آقا!
نرگس منتظر (18-06-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (18-06-2010), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (18-06-2010)



| ❤ |
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (18-06-2010), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (18-06-2010), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (18-06-2010)



| ❤ |
تقديم ميكنم سرو جان را ز فرط شوق
گر بشنوم صداي تو يا صاحب الزمان
صدمرحبا بر آن كه گرفته است توشه اي
از روي دلرباي تو يا صاحب الزمان
نرگس منتظر (18-06-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (18-06-2010), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (18-06-2010)



| ❤ |
عمري به آرزوي وصال تو سوختيم
با ياد آفتاب جمال تو سوختيم
ما را اگر چه چشم تماشا نداده اند
با ياد آفتاب جمال تو سوختيم
نرگس منتظر (25-06-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (18-06-2010), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (18-06-2010)
دلم عجیب گرفته است مثل سابق نیست
زمین برای ظهورت هنوز لایق نیست
مگر نه سیصد و اندی سوار در راهند
چرا خبر زیکیشان در این دقایق نیست
روز مرگم هرکه شیون کند از دور وبرم دور کنید، همه را مست و خراب از می انگور کنید،مزد غسال مرا سیر شرابش بدهید مست مست از همه جا حال خرابش بدهید بر مزارم مگذارید بیاید حافظ، جای تلقین به بالای سرم دف بزنید،شاهدی رقص کند جمله شما کف بزنید،روز مرگم وسط سینه من چاک زنید،اندرون دل من یک قلم تاک زنید،روی قبرم بنویسید که این رفته به خاک، در پی دیدار رخ یار خفته است چنین بی باک<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>.
نرگس منتظر (25-06-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (18-06-2010), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (18-06-2010)



دوست دارم یک شب جمعه ** صبح گردد به رسم خوش عهدی
ناگهان بشنوم ز سمت حجاز ** نغمه دلخوش انا المهدی
*اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان*
نرگس منتظر (25-06-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (18-06-2010)
اي اتفاق دور , تو نزديک مي شوي ؟
کشتند چشم هاي مرا فکرهاي کور
گفتند لحظه هاي پر از اشتياق من
نزديک مي شود به تو آن اتفاق دور
جهان در حسرت آيينه مانده ست
گرفتار غمي ديرينه مانده ست
شب سردي ست بي تو بودن ما
بگو تا صبح چند آدينه مانده ست؟
نرگس منتظر (25-06-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (18-06-2010)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)