عمری است که در دام ولای تو اسیرم
وزعمر گران بی رخ زیبای تو سیرم
تنها زخدا خواهشم اینست بمانم
یکبار تورا بینم وآنگاه بمیرم



| ❤ |
عمری است که در دام ولای تو اسیرم
وزعمر گران بی رخ زیبای تو سیرم
تنها زخدا خواهشم اینست بمانم
یکبار تورا بینم وآنگاه بمیرم



| ❤ |
سری که فقط خدا از آن آگاه است
مهدی گل بی خزان آل الله است
ای منتظران حضرتش برخیزید
پیغام دوباره سحر در راه است



| ❤ |
غفلت از يار، گرفتار شدن هم دارد
از شما دور شدن زار شدن هم دارد
عيب از ماست كه از ديدنتان محروميم
چشم بيمار شده، تار شدن هم دارد
مهديا لطف نما درد مرا درمان كن
غم هجران تو بيمار شدن هم دارد
الهم عجل لوليك الفرج



| ❤ |
برای رد شدنت بهترین مسیر شومهزار سال اگر در زمین اسیر شوم
زمان آمدنت یك درخت پیر شوم
هزار ریشه ام این خاك را ورق بزند



| ❤ |
برای رد شدنت بهترین مسیر شومهزار سال اگر در زمین اسیر شوم
زمان آمدنت یك درخت پیر شوم
هزار ریشه ام این خاك را ورق بزند



| ❤ |
السلام علیک یا بقیة الله فی ارضه
کجایى ...؟؟
اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت !
اللهم عجل لولیک الفرج
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥



| ❤ |
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیّکَ الفَرَجَ
چه جالبند واژه های وارونه:
گنج و جنگ
درمان و نامرد
قه قه و هق هق
اما درد همان درد است
یا اباصالح دلم آرامش وارونه میخواهد:
....شمارا....
اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیّکَ الفَرَجَ



| ❤ |
شد جمعه و روز نهم و یار نیامد
(از غصه دلم خون شد ودلدارنیامد)
یادِنهمِ ماهِ محرم بنویسید
(ای اهل حرم میر وعلمدارنیامد)



| ❤ |
برای رد شدنت بهترین مسیر شومهزار سال اگر در زمین اسیر شوم
زمان آمدنت یك درخت پیر شوم
هزار ریشه ام این خاك را ورق بزند
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)