غبار آمدنت را نديده قطره ي اشكي
اشاره اي به ظهورت نكرده دست دعايي
بيا عصاره حيدر، بيا چكيده ي زهرا
بيا كه بوي رسولي ، بيا كه نور خدايي



| ❤ |
غبار آمدنت را نديده قطره ي اشكي
اشاره اي به ظهورت نكرده دست دعايي
بيا عصاره حيدر، بيا چكيده ي زهرا
بيا كه بوي رسولي ، بيا كه نور خدايي
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (10-01-2025)



| ❤ |
بارالها صاحب عصر و زمان کي خواهد آمد
آنکه بنمايد جهان امن و امان کي خواهد آمد
پهلوي زهرا و قلب همسر او را شکستند
آنکه گيرد انتقام از ظالمان کي خواهد آمد
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (10-01-2025)

فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (10-01-2025)






| ❤ |
یادم بده ساعتم را .....برای کدام جمعه کوک کنم.....
آمدنت را....ثانیه ها فریاد میزنند.....
یک روزکه آخر هفته است.....
و توای آخرین مسافر،یک بار برای خدا....
به ساعتت نگاه کن....فردا جمعه است....
""آی ثانیه دوازدهم، خدا کند که بیایی!""
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************



| ❤ |
سر می نهم به پای تو یا صاحب الزمان
جان می کنم فدای تو یا صاحب الزمان
تقدیم میکنم سرو جان را ز فرط شوق
گر بشنوم صدای تو یا صاحب الزمان
اللّهم عجّل لولیک الفرج



| ❤ |
یا ایهاالعزیز دلم مبتلایتان
دارد دوباره این دل تنگم هوایتان
از حال ما اگر که بپرسی ملال نیست
جز دوری شما و فراق صدایتان



| ❤ |
اي يار ز ديده گشـــته غايب برگرد
اي هجر تو اعـــظم مـصائب برگرد
امشب ز خدا فقط تو را مي خواهم
اي آرزوي شـــــب رغـائب برگرد
اللهم عجل لولیک الفرج



| ❤ |
کدام جمعه دعا مستجاب خواهد شد
سوار صاعقه پا در رکاب خواهد شد
کدام جمعه ز عطر بهشتي گل ياس
بهار غرق شميمي گلاب خواهد



| ❤ |
بارالها صاحب عصر و زمان کي خواهد آمد
آنکه بنمايد جهان امن و امان کي خواهد آمد
پهلوي زهرا و قلب همسر او را شکستند
آنکه گيرد انتقام از ظالمان کي خواهد آمد



| ❤ |
![]()
ساعات عمرمن همگی غرق غم گذشت
دست مرا بگیرکه آب ازسرم گذشت
تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم
یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت
مولا، شمار درد دلم، بی نهایت است
تعداد درد من به خدا از رقم گذشت
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)