سلام علیکم ،
انسان علی الاصول قدر نعمت هایی را که دارد نمیداند و زمانی که به بلایی گرفتار می شود ویا ان نعمت را از دست می دهد
به ارزش آن نعمت پی می برد .
یکی از بزرگ ترین نعمت الهی به بندگان وجود با برکت والدین می باشند که بهترین تکیه گاه برای فرزندان می باشند اما متاسفانه
در موارد بسیاری فرزندان قدر دان زحمات والدین خود نیستند و ان چنان که شایسته و بایسته است احترام والدین خود را نگه نمی دارند .
با این وجود هم والدین همواره دعا گو فرزند خود می باشند .
در ادامه ماجرایی که واقعی است و از رادیو قران برنامه " مهر تابان " شنیدم نقل می کنم تا شاید بیش از پیش قدردان والدین خود باشیم .