صفحه 2 از 2 نخستنخست 12
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 14 , از مجموع 14

موضوع: دخترانه‌ای برای دختر مدافع حرم(شهید هادی باغبانی)

  1. Top | #11

    عنوان کاربر
    مدير ارشد انجمن چند رسانه ای
    تاریخ عضویت
    August 2014
    شماره عضویت
    7103
    نوشته
    7,709
    صلوات
    5000
    دلنوشته
    24
    طـاقتم طاق شـــــد و از تو نیامــــــد خبری...
    تشکر
    26,141
    مورد تشکر
    15,182 در 6,458
    وبلاگ
    5
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض





    البته خیلی ما را در جریان کارهای مستندسازی‌اش نمی‌گذاشت.
    از سفرهای سوریه‌اش هم من و مادرش اطلاعی نداشتیم.
    حتی سفر کربلا هم به همین صورت رفت.

    می‌خواست طوری کربلا برود که کسی متوجه نشود.
    آن موقع هنوز مجرد بود. هفت هشت سال پیش بود.
    دختر خاله‌اش اتفاقی او را سر مرز دید و مچش را گرفته که کجا می‌روی؟
    او هم گفته بود کربلا. دختر خاله‌اش گفته بود پدر و مادرت که خبر ندارند؟

    ما خبر نداشتیم؟ اما هادی نمی‌خواست شلوغ کرده و به همه بگوید.
    یک مرتبه رفت و فقط به من زنگ زد و گفت که من دارم می‌روم کربلا.
    سوغات هم هیچ چیز نخرید. مادرش مجبور شد هرچه در صندوق داشته
    به عنوان سوغات درآورد. چون انتخابش اسلام بود
    ما هم خوشحال بودیم و چون مسیرش درست بود،
    مشکلی نداشتیم و قبولش داشتیم.




    امضاء
    .
    .



    اللهمّ عجّل لولیّک الفرج


    .


  2. آیه های انتظار

    آیه های انتظار


    لیست موضوعات تصادفی این انجمن

     

  3. Top | #12

    عنوان کاربر
    مدير ارشد انجمن چند رسانه ای
    تاریخ عضویت
    August 2014
    شماره عضویت
    7103
    نوشته
    7,709
    صلوات
    5000
    دلنوشته
    24
    طـاقتم طاق شـــــد و از تو نیامــــــد خبری...
    تشکر
    26,141
    مورد تشکر
    15,182 در 6,458
    وبلاگ
    5
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض




    مادر شهید به یاد می‌آورد:

    سوریه که می‌رفت، زنگ می‌زد و موبایلش را روبروی حرم می‌گرفت
    و می‌گفت مادر آرزو کن من الان روبروی حرم بانو حضرت زینب (س)
    یا حضرت رقیه (س) هستم حرف بزن و دعا کن.

    برادر شهید می‌گوید:

    دنبال نشان دادن ارزش‌ها به همه جهان بود.
    یکی از آرزوهایش ساخت مستند از سوریه بود.
    تجربه زیادی نداشت فقط تعدادی فیلم‌های مستند ساخته بود.
    خودش را در این مدت تقویت کرد.
    فیلم‌های شهید آوینی را می‌دید و تفسیر می‌کرد.
    در ایران که خدا را شکر جنگ نیست.
    اما ظلم در سوریه مشهود است.
    در ایران چنین چیزی وجود ندارد.

    هادی در پی این بود که حرف مظلومان را به جهانیان برساند.
    دغدغه این را داشت که با استفاده از
    هنرش به اهدافش برسد.



    امضاء
    .
    .



    اللهمّ عجّل لولیّک الفرج


    .

  4. Top | #13

    عنوان کاربر
    مدير ارشد انجمن چند رسانه ای
    تاریخ عضویت
    August 2014
    شماره عضویت
    7103
    نوشته
    7,709
    صلوات
    5000
    دلنوشته
    24
    طـاقتم طاق شـــــد و از تو نیامــــــد خبری...
    تشکر
    26,141
    مورد تشکر
    15,182 در 6,458
    وبلاگ
    5
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض



    در دست نوشته‌هایش نوشته بود که از کارهای مالی بیزار است
    و دوست دارد سراغ رسانه‌های اسلامی و انقلابی برود.

    نوشته باید ارزش‌ها را به دنیا و جهانیان نشان دهم.
    این جملات را نوشته است و گفته «دنیا و جهانیان» .

    این اهداف و آرمان‌ها خیلی مهم است.
    به اهدافی که داشت تا حدی عمل کرد.

    هادی راهش را از اهل دنیا جدا کرده بود.
    این همه عکاس و فیلمبرداری داریم که دغدغه ندارند.
    یا هر کاری که دوست دارند انجام می‌دهند و حتی بعضا شاید
    در روال کارشان خلاف هم بکنند.

    اما هادی از همان اول راهش را از این‌ها جدا کرده بود.



    امضاء
    .
    .



    اللهمّ عجّل لولیّک الفرج


    .

  5. Top | #14

    عنوان کاربر
    مدير ارشد انجمن چند رسانه ای
    تاریخ عضویت
    August 2014
    شماره عضویت
    7103
    نوشته
    7,709
    صلوات
    5000
    دلنوشته
    24
    طـاقتم طاق شـــــد و از تو نیامــــــد خبری...
    تشکر
    26,141
    مورد تشکر
    15,182 در 6,458
    وبلاگ
    5
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض


    شهید آوینی خیلی برایش مهم بود. روز و شبش شهید آوینی شده بود.
    شهید آوینی عشقش بود. عشق هادی فیلم‌های شهید آوینی بود.

    هم از نظر فنی، تکنیکی و هم ساختاری، نوشتاری با فیلم‌های شهید آوینی
    خیلی تمرین می‌کرد. مسلما تا علاقه‌ای از لحاظ فنی
    نباشد عشقی نشان نمی‌دهد. حتی خیلی زود فرد را خسته می‌کند.
    منتها هادی به کارش عشق داشت.
    تقریبا تمام فیلم‌های آوینی را ریز به ریز دیده بود.

    هم‌رزمش می‌گفت هادی دنبال روایت فتح 2013 بود.
    حتی مسئولش می‌گفت فیلم‌هایی که هادی گرفته بود به لحاظ فنی واقعا تک است
    و حتی می‌توان گفت یک سبک است. سبکی که خود هادی درست کرد
    و حتی می‌توان این سبک را به نام او معرفی کرد.




    تبیان

    امضاء
    .
    .



    اللهمّ عجّل لولیّک الفرج


    .

صفحه 2 از 2 نخستنخست 12

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi