پایان دوره آموزشی
پس از ۲ماه، دوران آموزشی تمام و دوران خدمت شما شروع می شود و شما بنا به تحصیلات تان یک درجه نظامی دریافت خواهید کرد. اگر کسی شرایط خاص داشته باشد در شهر خود خدمت خواهد کرد. باقی سربازها با توجه به نمره و ارزیابی دوران آموزشی در حوزه نظامی و عقیدتی، یگان شان مشخص خواهد شد. در عین حال برخی از سربازان هستند که امریه دارند و با ۳ ماه اضافه خدمت مأمور می شوند که در سازمان های مربوطه فعالیت کنند. سازمان هایی مانند استانداری ها، شهرداری ها و از این دست، شرایطی دارند که افراد را به عنوان امریه قبول کنند و فرد امریه شده از حالت نظامی خارج خواهد شد و به فعالیت تخصصی خواهد پرداخت.