غبار آمدنت را نديده قطره ي اشكي
اشاره اي به ظهورت نكرده دست دعايي
بيا عصاره حيدر، بيا چكيده ي زهرا
بيا كه بوي رسولي ، بيا كه نور خدايي
شب غريبي مان مي شودبه ياد تو روشن
تويي كه در همه شبها چراغ خانه مايي

غبار آمدنت را نديده قطره ي اشكي
اشاره اي به ظهورت نكرده دست دعايي
بيا عصاره حيدر، بيا چكيده ي زهرا
بيا كه بوي رسولي ، بيا كه نور خدايي
شب غريبي مان مي شودبه ياد تو روشن
تويي كه در همه شبها چراغ خانه مايي
نرگس منتظر (31-07-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (23-07-2010)
بــوی عـطــر یــار دارد جمـعه ها
وعــــده دیـــدار دارد جمــعه ها
جمــعـه هـا دل یاد دلبـر مـی کنـد
نغمه یا ابـن الـحسن سـر مـی کنـد
تاکه ما همسفر عشق به افلاک شویم
بارالها!مددی کن که همه پاک شویم
دست تقدیر چنان کن که پس از دادن جان
درجوارحرم عشق همه خاک شویم
نرگس منتظر (31-07-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (04-08-2010)



| ❤ |
شايد آنروز که سهراب نوشت (تا شقايق هست زندگي بايد کرد )
خبري از دل پر درد گل ياس نداشت،
بايد اينطور نوشت : هر گل هم که باشد، چه شقايق،چه گل پيچک و ياس ،
تا نيايد مهدي زندگي دشوار است
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (04-08-2010)



ای منتظران گنج نهان می آید
آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور
گفتند که صاحب الزمان می آید
نرگس منتظر (06-08-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)



توجان جهانی فدایت شوم
توبهتر زجانی فدایت شوم
خیال تو دل راصفا میدهد
زبس مهربانی ، فدایت شوم
چه پیدا چه پنهان به هرکجا روی
امام زمانی فدایت شوم
نرگس منتظر (06-08-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)



| ❤ |
گفتم شود زمانی چشمم كنم ســــرایش
گفتا نما دعـــــایی خواهد به او رســــیدن
گفتم قـــسم به مولا از درگهــــش مرانم
گفتا نشین به راهش رخســار او بدیـــــدن
![]()
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (06-08-2010)



آهنگ قلب ما عشق يا مهدي است
اماممان را فراموش نکنيم
مهربونترين فرد عالم مهدي فاطمه است
فراموشش نکنيم فراموشش نکنيم
نرگس منتظر (27-08-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)



عشق (مهدي) يعني شب نشيني با خدا
گفتگو با ناله اما بي صدا
عشق پرتاب گلي از سوي دوستي
دوستي بهتر از (مهدي) چه بود
هر كجا باشم دلم همراه اوست
آنقدر در كشتي عشقش نشينم همچو نوح
يا به ساحل مي رسم يا غرق دريايش مي شوم.
![]()
نرگس منتظر (27-08-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)



نرگس منتظر (27-08-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)



| ❤ |
گمان کنم که تو از این زمانه دست کشیدی
گمان کنم که گمان میکنی نمانده امیدى
ببین که سخت تو را چشم انتظار نشستیم
اگرچه صبح جدیدی رسید و تو نرسیدی
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (03-09-2010)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)