مهدیا!
جمعهها فراقت چه دلگیر شده و چه سخت است
بر کسی که هر روزش جمعه است.



نرگس منتظر (10-09-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)



| ❤ |
کدامین جاده
امشب میگذارد سر به پای تو
نیا نیا گل نرگس فدا شوی مولا
برای عصر عجیبی که خواستار تو نیست
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (10-09-2010)



خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)



| ❤ |
خستگان عشق را ایام درمان خواهد آمد
منجی عالم، پناه بیپناهان خواهد آمد
غم مخور ای فاطمه! ای بانوی پهلو شکسته!
مهدیات با شیشهی دارو و درمان خواهد آمد
parsa (17-09-2010), خادمه زینب کبری(س) (15-09-2010), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (18-09-2010), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (24-09-2010)



parsa (17-09-2010), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (18-09-2010), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (24-09-2010)
كشتي نساز اي نوح طوفان نخواهد آمد
بر شوره زار دلها باران نخواهد آمد
رفتي كلاس اول اين جمله را عوض كن
آن مرد تا نيايد باران نخواهد آمد
جهان در حسرت آيينه مانده ست
گرفتار غمي ديرينه مانده ست
شب سردي ست بي تو بودن ما
بگو تا صبح چند آدينه مانده ست؟
parsa (17-09-2010), خادمه زینب کبری(س) (17-09-2010), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (24-09-2010)



parsa (17-09-2010), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (17-09-2010), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (18-09-2010), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (24-09-2010)
مهدی جان، در سیر رفت و آمد جمعه ها من خسته ولی هنوز امیدوار، چشم به راهت هستم.
ترسم از این است که از عمرم مهلت جمعه ای دیگر نباشد...
اللهم عجل لولیک الفرج
دلا غافل ز سبحاني چه حاصل
مطيع نفس و شيطاني چه حاصل
بود قدر تو افزون از ملائک
تو قدر خود نميداني چه حاصل
و ناگهان چه زود دير مي شود، ولي هيچگاه براي شروع دير نيست
باهم مهربان باشیم، زندگی پر از خداحافظی های غیرمنتظره است...
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (17-09-2010), خادمه زینب کبری(س) (17-09-2010), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (18-09-2010), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (24-09-2010)






| ❤ |
كم كم دلم از اين و از آن سير مي شود
باچشم مهربان تو تسخير مي شود
اين خواب ها كه همسفر هرشب من است
يك روز مو به مو تعبير مي شود
فرصت گذشت ، وقت زيادي نمانده است
تعجيل كن عزيزدلم ، دير مي شود
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
خادمه زینب کبری(س) (18-09-2010), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (18-09-2010), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (24-09-2010)
اي بلندتر ز کاش و دورتر ز کاشکي
روزهاي رفته بي شمار شد نيامدي
عمر انتظار ما حکايت ظهور تو
قصه بلند روزگار شد نيامدي
جهان در حسرت آيينه مانده ست
گرفتار غمي ديرينه مانده ست
شب سردي ست بي تو بودن ما
بگو تا صبح چند آدينه مانده ست؟
خادمه زینب کبری(س) (19-09-2010), عاشورا* خادمه چشم براه گل نرگس* (24-09-2010)
در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)