صفحه 26 از 202 نخستنخست ... 162223242526272829303676126 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 251 تا 260 , از مجموع 2014

موضوع: پيامك هاي مهدوي{ پیامک های دلتنگی و انتظارو اشتیاق}

  1. Top | #251

    عنوان کاربر
    مديرکل سايت
    تاریخ عضویت
    August 2009
    شماره عضویت
    13
    نوشته
    111,669
    صلوات
    32803
    دلنوشته
    77
    تقدیم به مادرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
    تشکر
    79,691
    مورد تشکر
    206,297 در 64,542
    وبلاگ
    244
    دریافت
    9
    آپلود
    102

    ghalb.. پاسخ : ღ.•*♥*•.ღ پيامك هاي مهدوي ღ.•*♥*•.ღ


    شد بسته در هر دو جهان، از بس که...
    خشکيد زمين و آسمان، از بس که...

    بد نيست اگر کمي خجالت بکشيم
    خون شد دل صاحب‌الزّمان، از بس که...؟!


    امضاء








    *******************************

    سکوت
    خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
    کسی که
    سکوت می کند روزی حرفهایش را
    سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت

    *******************************
    و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
    که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...

    *******************************






  2. تشكرها 2



  3. آیه های انتظار

    آیه های انتظار


    لیست موضوعات تصادفی این انجمن

     

  4. Top | #252

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پاسخ : ღ.•*♥*•.ღ پيامك هاي مهدوي ღ.•*♥*•.ღ



    این جمعه جان حضرت زهرا ظهور کن
    قلب غمین منتظران پر سرور کن
    با یک توسلی به در خانه ی خدا
    از جاده ی ظهور بیا و عبور کن


    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  5. تشكر


  6. Top | #253

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پاسخ : ღ.•*♥*•.ღ پيامك هاي مهدوي ღ.•*♥*•.ღ


    تنگ است به سينه ام بسي راه نفس
    از بس كه به راه حق نمي بينم كس
    پر گشته جهان سراسر از ظلم و نفاق
    اي پادشه عصر به فرياد برس


    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  7. تشكر


  8. Top | #254

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    kabotar پاسخ : ღ.•*♥*•.ღ پيامك هاي مهدوي ღ.•*♥*•.ღ



    خون شد دل من از این جدایی ای دوست
    تا چند بنالم که کجایی؟ ای دوست
    هر شب به امید، سر نهم بر بالین
    شاید تو به خواب من بیایی، ای دوست



    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …



  9. تشكرها 3


  10. Top | #255

    عنوان کاربر
    مدیر افتخاری
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    378
    نوشته
    10,368
    تشکر
    5,962
    مورد تشکر
    12,350 در 5,666
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پاسخ : ღ.•*♥*•.ღ پيامك هاي مهدوي ღ.•*♥*•.ღ



    غريب آشنا ما را صدا کن


    زدست غصّه دلها را رها کن



    اسير دردهايانتظاريم


    به لطفي دردهامان را دوا کن

    امضاء



    جهان در حسرت آيينه مانده ست

    گرفتار غمي ديرينه مانده ست

    شب سردي ست بي تو بودن ما

    بگو تا صبح چند آدينه مانده ست؟



  11. Top | #256

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پاسخ : ღ.•*♥*•.ღ پيامك هاي مهدوي ღ.•*♥*•.ღ

    دل را پر از طراوت عطر حضور کن

    اقا تو را به حضرت زهرا ظهور کن


    اخر کجایی ای گل خوشبوی فاطمه


    برگرد و شهر را پر از امواج نور کن


    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …




  12. Top | #257

    عنوان کاربر
    مدیر افتخاری
    تاریخ عضویت
    May 2010
    شماره عضویت
    378
    نوشته
    10,368
    تشکر
    5,962
    مورد تشکر
    12,350 در 5,666
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پاسخ : ღ.•*♥*•.ღ پيامك هاي مهدوي ღ.•*♥*•.ღ



    ای صاحب این ثانیه ها پس تو کجایی

    فهمیده ام این جمعه گذشت و نمییایی

    دیریست که در جمعه همه مست غروییم

    از ناله پریم وغزل سنگ و رسوبیم



    امضاء



    جهان در حسرت آيينه مانده ست

    گرفتار غمي ديرينه مانده ست

    شب سردي ست بي تو بودن ما

    بگو تا صبح چند آدينه مانده ست؟



  13. Top | #258

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن اهل بیت علیهم السلام
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    143
    نوشته
    21,145
    صلوات
    4413
    دلنوشته
    5
    اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍاَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّک
    تشکر
    45,384
    مورد تشکر
    50,634 در 16,255
    وبلاگ
    15
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    goll پاسخ : ღ.•*♥*•.ღ پيامك هاي مهدوي ღ.•*♥*•.ღ




    تمام زیبائی زندگی انتظار است .
    هر روز و هر شب و هر جمعه ، خداکند رو سفید باشیم

    اللهم عجل لوليك الفرج



    امضاء


  14. Top | #259

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پاسخ : ღ.•*♥*•.ღ پيامك هاي مهدوي ღ.•*♥*•.ღ



    دیدار یار غایب دانی چه لطف دارد؟
    ابری که در بیابان برتشنه ای ببارد . . .
    تعجیل در فرج آقا صلوات
    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …




  15. Top | #260

    عنوان کاربر
    مديرکل سايت
    تاریخ عضویت
    August 2009
    شماره عضویت
    13
    نوشته
    111,669
    صلوات
    32803
    دلنوشته
    77
    تقدیم به مادرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
    تشکر
    79,691
    مورد تشکر
    206,297 در 64,542
    وبلاگ
    244
    دریافت
    9
    آپلود
    102

    پیش فرض پاسخ : ღ.•*♥*•.ღ پيامك هاي مهدوي ღ.•*♥*•.ღ


    گفته بودم چو بيائي غم دل با تو بگويم
    چه بگويم غمم از دل برود چون تو بيائي
    امضاء








    *******************************

    سکوت
    خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
    کسی که
    سکوت می کند روزی حرفهایش را
    سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت

    *******************************
    و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
    که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...

    *******************************






  16. تشكرها 3


صفحه 26 از 202 نخستنخست ... 162223242526272829303676126 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi