از فاصله ای دور به هم می ریزد
بتخانه مغرور به هم می ریزد
می آیی و از صلابت هر قدمت
بت های زر و زور به هم می ریزد



از فاصله ای دور به هم می ریزد
بتخانه مغرور به هم می ریزد
می آیی و از صلابت هر قدمت
بت های زر و زور به هم می ریزد
نرگس منتظر (31-12-2010), خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), عهد آسمانى (20-01-2011)



| ❤ |
در بزم ولا جام هدایت مهدی استمقصود زنور بی نهایت مهدی استثبت است که بر جریده ی عالم قدسگلواژه ی روشن هدایت مهدی است
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (01-01-2011), عهد آسمانى (20-01-2011)



عهد آسمانى (20-01-2011)



اين نيز بگذرد...!!!
اما "بعضي چيزها" هست که هر چقدر هم بگذرد،
"نمي گذرند"
و داغشان تا ابد بر دل آدم مي ماند . . .
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
ملکوت* گامی تارهایی * (08-01-2011), نرگس منتظر (16-01-2011), خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (08-01-2011), شهیده (20-01-2011), عهد آسمانى (20-01-2011)



ملکوت* گامی تارهایی * (08-01-2011), نرگس منتظر (16-01-2011), خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), شهیده (20-01-2011), عهد آسمانى (20-01-2011)



آهاي دنيا … ” تو ” و ” ضميرهايت ” ديگر به کارم نمي آئيد…
دنبال سوم شخص غايب مي گردم
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (16-01-2011), خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (13-01-2011), شهیده (20-01-2011), عهد آسمانى (20-01-2011)



نرگس منتظر (16-01-2011), خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), شهیده (20-01-2011), عهد آسمانى (20-01-2011)



| ❤ |
چه خوش است اگر بميرم به ره ولاي مهدي
سر و جان بها ندارد که کنم فداي مهدي
همه نقد هستي خود بدهم به صاحب جان
که يکي دقيقه بينم رخ دلگشاي مهدي
نرگس منتظر (16-01-2011), خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (21-01-2011), شهیده (20-01-2011), عهد آسمانى (20-01-2011)



یابن الحسن!
این جا همه ادعای یاری داریم، یک جمعه بیا و امتحان کن ما را...
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (16-01-2011), خادمه زینب کبری(س) (21-01-2011), شهیده (20-01-2011), عهد آسمانى (20-01-2011)



| ❤ |
السلام ای آفتاب پشت ابر
السلام ای اوج قله، کوه صبر
السلام ای آخر هر دلخوشی
عاقبت از غم تو ما را می کُشی
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
خادمه زینب کبری(س) (21-01-2011), شهیده (20-01-2011), عهد آسمانى (20-01-2011)
در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)