بر چهره پر ز نور مهدی صلوات
بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست
بهر فرج و ظهور مهدی صلوات




بر چهره پر ز نور مهدی صلوات
بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست
بهر فرج و ظهور مهدی صلوات
نرگس منتظر (21-01-2011), خادمه زینب کبری(س) (21-01-2011), عهد آسمانى (20-01-2011)



************************************************** *******
۩*♥*۩ معماهای قرآنی« معماي قبلی رو جواب بده و بعدی رو طرح کن» ۩*♥*۩
*~|♥|♥|♥~* معما ((چيستان هاي مذهبي)) معما *~|♥|♥|♥~*
*~|♥|♥|♥~* معماهاي احکام شرعي *~|♥|♥|♥~*
*~|♥|♥|♥~* معما...(( معماهاي مربوط به پيامبران))...معما *~|♥|♥|♥~*
نرگس منتظر (21-01-2011), خادمه زینب کبری(س) (21-01-2011)



امروز در شهرما،پشت پابر دين زدن آزادگي است
حـرف حـــق گفتن عقب افتـادگـــي است
آخر اي پرده نشين فاطمه(سلام الله عليها)
کي رسي بر داد دين فاطمه(سلام الله عليها)
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (21-01-2011), خادمه زینب کبری(س) (21-01-2011)



وقتي ميان نفس و هوس ، جنــــــــــگ مي شود
قلبم به چشم بــــــــه هم زدني سنگ مي شود
آقـــا ببخش! بس کـــــــه سرم گـــــرم زندگيست...
کمتــــــر دلـــــم بــــــراي شما تنــــــگ مي شود
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (21-01-2011), خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (21-01-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (28-01-2011), عهد آسمانى (28-01-2011)



خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (28-01-2011), عهد آسمانى (28-01-2011)



| ❤ |
در آرزوی تو هستم همیشه نورانی
اسیر زلف تو هستم، نگفته می دانی
تو از قبیله فریادهای خاموشی
زبانه می کشی از سینه های طوفانی
شمیم عطر تو در باغ لاله می پیچد
عزیز گمشده در کوچه های ظلمانی
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (21-01-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (28-01-2011), عهد آسمانى (28-01-2011)



| ❤ |
آقا بیا بخاطر باران ظهور کن
مارا از این هوای سراسیمه دور کن
وقتی برای بدرقه عشق می روی
از کوچه های خسته ما هم عبور کن
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (28-01-2011), عهد آسمانى (28-01-2011)



خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (28-01-2011), عهد آسمانى (28-01-2011)
هر هفته تلخ امد رد شد نیامدی
خورشید زیر سایه لگد شد نیامدی
بغضم شکست تکه ابری بباردت
اب از گلوی حوصله رد شد نیامدی . . .
جهان در حسرت آيينه مانده ست
گرفتار غمي ديرينه مانده ست
شب سردي ست بي تو بودن ما
بگو تا صبح چند آدينه مانده ست؟
خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (28-01-2011), عهد آسمانى (28-01-2011)



بر چهره دلرباي مهدي صلوات
برجذبه هر نگاه مهدي صلوات
ما را نبود چو هديه اي لايق دوست
بر سجده هر نماز مهدي صلوات
خادم کریمه اهل بیت (02-07-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (04-02-2011), عهد آسمانى (18-02-2011)
در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)