با چادرم شوخی داریم
امروز پایش را از عمد گرفت به پایم! خوردم زمین.. وسط خیابان.. سنگریزهای دستم را خراشید..
غمگین روی صندلی افتاده. دلخور است، از دست خودش. دارم میبرم آبی بپاشم به سر و رویش،
بخنـدد!
بخندیم!
با چادرم رفیقم..



با چادرم شوخی داریم
امروز پایش را از عمد گرفت به پایم! خوردم زمین.. وسط خیابان.. سنگریزهای دستم را خراشید..
غمگین روی صندلی افتاده. دلخور است، از دست خودش. دارم میبرم آبی بپاشم به سر و رویش،
بخنـدد!
بخندیم!
با چادرم رفیقم..
مدير اجرايي (06-02-2013), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (11-02-2013), شهاب منتظر (14-02-2013)



مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (18-02-2013), مدير اجرايي (18-02-2013), نرگس منتظر (13-02-2013), شهاب منتظر (14-02-2013)



ديروز جنگ سخت بود
تير و ترکشها مستقيم به هرکس ميخورد و شهید ميشد
خانواده اش سرش را بالا ميگرفت
چون خانواده شهيد بودند
امروز جنگ نرم است
تير و ترکشها غير مستقيم اصابت ميکنند
به هر کس بخورد،فساد مي آورد،بي حجابي،اعتياد و...
و هر کس در اين راه بميرد
خانواده اش سرش را پایین مي اندازد
چون فرزندشان در اثر اعتياد،زياده روي در مصرف مشروب ،بي عفتي و... مرده است.
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (18-02-2013), مدير اجرايي (18-02-2013), شهاب منتظر (22-02-2013)



عاشق آن سرخوردن لکه های خیس باران بر روی چادُرم هستم
از اوج آسمان همان جایی که دست منو وتو بهش نمیرسه میان پایین!
براشان مهم نیست پیاله های خالی مال کیست!فقط می بارند!
و می شوند همان رودی که زلال است!
همان زمان که مرداب از رود می پرسد:(چه کردی که زلالی؟)
رود میگوید:گذشتم!!!!!!!!!!!!!!!!
کاش ما هم می گذشتیم!
از خاطرات کهن!
از کینه ها!
بگذر دوست من!
هرکس که هرکاری باتو کرده ببخشش!
شاید دیگر نه تو او را ببینی نه او تو را!
اما قلبت که نمی تواند برود!
همین الان پاکن مهربانیت رو بردار!
آن دوستانی که تورا مسخره کردن آن کسانی که اذیتت کردن!آن کسانی که حقت را خوردند ببخش!
وقتی ببخشی نشانه ی صافی قلبت است!
میشوی همان قلب شیشه ایی باران!
پس همین حالا بگو:
خدایا کسانی که به من بد کردند را بخشیدم!
و خدایا کسانی را که من بهشان بدی کردم را از من راضی کن!
که تو بخشنده ی مهربانی!
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (18-02-2013), مدير اجرايي (18-02-2013), شهاب منتظر (22-02-2013)



شرف را عصمت جانان ما را
نشانم مي دهد چادر حيا را
چنان زيبانموده روي او رانمي بيني برويش جز صفا را
تو داري مقنعه اي ماه رعنابود زيباتر از تاج زليخا
حيا را او به رخسارت نشاندهصفاي ديگري راکرده بر پا
ویرایش توسط مدير اجرايي : 22-02-2013 در ساعت 11:14
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (26-02-2013), مدير اجرايي (22-02-2013), شهاب منتظر (22-02-2013)



همه چيزش درست بودفكر ميكرد باحجاب است
فكر ميكرد نماز خوان است(1)
فكر ميكرد كارش درست است
فكر ميكرد به بهشت مي رود!(2)
امــّـــاامـــــآن از غفلت!
همه اش در حد يك فكــــر بود.
نه تنـــها، بهشــت خود را به كوهــان شتــري فروخت،
بلـــكه لـعنـتِ هميشگي را هم به اِزايـــش خريــده بـود(3)
1.رسول خدا - صلّي الله عليه و آله :
زماني که ديديد زناني موهاي سر خود را مثل برآمدگي پشت شتر نموده
و در ميان نامحرمان ظاهر مي شوند، به آنها بگوئيد که نمازشان قبول نيست.
«کنزالعمال/ ج 16/ ص 392»
2.پيامبر اعظم صلي الله و عليه و آله :
دو گروه از دوزخيان را ديدم که در اين زمان هنوز نيامده اند ... زناني که پوشيده ولي برهنه اند .... سرهايشان را مانند کوهان شتر برجسته مي کنند،
اينان به بهشت نمي روند و بوي بهشت را که از فاصله اي بسيار زياد به مشام مي رسد،
استشمام نمي کنند.
«ميزان الحکمه/ج1/ص530»
3.رسول خدا - صلّي الله عليه و آله:
در آخر الزمان از ميان امت من زناني خواهند آمد که پوشش دارند اما برهنه اند
و بر سرهايشان بر آمدگي مانند کوهان شتر خراساني وجود دارد ...
پس آنان را لعنت کنيد که ملعونند.
«صحيح مسلم /ج6/ص168»
ویرایش توسط خادمه زینب کبری(س) : 22-02-2013 در ساعت 00:14
فاطیما (14-08-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (26-02-2013), مدير اجرايي (22-02-2013), شهاب منتظر (22-02-2013)



فاطیما (14-08-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (26-02-2013), مدير اجرايي (26-02-2013), شهاب منتظر (24-02-2013)



| ❤ |
عشق یک چادر
نصیحت گوش دار ای زن اگر دارای دانایی
بنای وهم برهم زن اگر جویای فتوایی
چو غنچه رو بپوش از چشم طماع هوسرانان
وگرنه جز صباحی چند نباشی در فرح زایی
تا که مهتاب زیبا رخ نپوشد پرده شب را
کجا در صبح پیروزی ببیند روز پیدایی
برون از کیسه چون در شد کمینش دزد چادر زد
خیال شوم دارد او از این توصیف زیبایی
فنای ماهی زیبا همان آزادی از دریاست
برون از خیمه عفت تو در زندان کبرایی
ز هر کنجی نواهائی ز هر فکری سخن هایی
اگر بیراهه رفتی تو گرفتار شرر هایی
چو از دروازه عصمت برون رفتی خطا کردی
صباحی حور و شیدائی سپس مبغوض و تنهایی
چراغ روز فردایت حجاب خوب امروزست
نهایت چادر شب را سحرگاهی است مینایی
تو رمز خلقتی ای زن تو محبوب خداوندی
دل مردان حریم اوست رها کن این خودآرایی
بدان بی پرده می گویم اگر گوشت خریدار است
مرو از چادر عصمت اگر در راه زهرایی
یک
سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند
پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند ناز آرند
که با این درد اگر دربند درمانند درمانند
فاطیما (14-08-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (26-02-2013), مدير اجرايي (26-02-2013), شهاب منتظر (25-02-2013)



| ❤ |
وقتی مشکی مد باشه : خوبه
وقتی رنگ مانتو شلوار باشه :خوبه
وقتی رنگ عشقه :خوبه!
وقتی رنگ کت و شلوار باشه: با کلاسه!
وقتی لباس های شب تو مهمونی ها مشکی باشه باکلاسه!
اما؟؟؟
وقتی رنگ چادر من مشکی شد
بد شد!
افسردگی می آورد!
دنبال حدیث و روایت می گردند
که رنگ مشکی مکروهه!
مشکی تا جایی که برای لباس های شما بود خوب بود و باکلاس!! به ما که رسید بد شد؟
من و متهم می کنید به افسردگی به دل مردگی؟
و من توی زندگی دنبال لحظه ای هستم که افسردگی گرفتم به حکم شما!
چرا حجاب را مساوی با افسردگی می دانید!
دوست دارم چادر مد شود
مشکی رنگ عشق باشد
عشق به خدا بدون افسردگی!قشنگه
سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند
پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند ناز آرند
که با این درد اگر دربند درمانند درمانند
فاطیما (14-08-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (26-02-2013), مدير اجرايي (26-02-2013), شهاب منتظر (25-02-2013)



| ❤ |
یکی پرسید توی گرمای تابستون با چادر آب پز نمی شی؟
ـ کسی انگار درِ گوشم زمزمه میکند:
قُل نارُ جهنَّم اَشدّ حرَّا (81 توبه)
این روزهای سیاه عریانی، روسپیدتر از چادر نمی یابم...
سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند
پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند ناز آرند
که با این درد اگر دربند درمانند درمانند
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (26-02-2013), مدير اجرايي (26-02-2013), شهاب منتظر (25-02-2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)