سؤالي ساده دارم از حضورتمن آيا زندهام وقت ظهورت؟
اگر تو آمدي، من رفته بودماسير سال و ماه و هفته بودم
دعايم كن دوباره جان بگيرمبيايم در حضور تو بميرم

| ❤ |
سؤالي ساده دارم از حضورتمن آيا زندهام وقت ظهورت؟
اگر تو آمدي، من رفته بودماسير سال و ماه و هفته بودم
دعايم كن دوباره جان بگيرمبيايم در حضور تو بميرم
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
عهد آسمانى (30-06-2011)

| ❤ |
عمريست كه از حضور او جا مانديمدر غربت سرد خويش تنها مانديم
او منتظر است تا كه ما برگرديمماييم كه در غيبت كبري مانديم
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
عهد آسمانى (30-06-2011)

| ❤ |
قطعه گمشده اي از پر پرواز کم استيازده بار شمرديم و يکي باز کم است
اين همه آب که جاريست نه اقيانوس استعرق شرم زمين است که سرباز کم است
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
عهد آسمانى (30-06-2011)

| ❤ |
کاش صاحب برسد ،بنده به زنجیر کندماجوانان همه را در ره خود پیر کند
کاش چشم گل زهرا به دل ما افتدبا نگاهش به دل غمزده تاثیر کند
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
عهد آسمانى (30-06-2011)

| ❤ |
آقا بيا تا زندگي معنا بگيردشايد دعاي مادرت زهرا بگيرد
آقا بيا تا با ظهور چشم هايتاين چشم هاي ما کمي تقوا بگيرد
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
عهد آسمانى (30-06-2011)

| ❤ |
اگرچه...
او يوسف دلرباي زهراست/ با هيچ گهر خريدني نيستبا ديده ي از گناه لبريز/ آن روي چو ماه ديدني نيست
ولي...
تو مگو ما را بدان شه بار نيست/ با کريمان کارها دشوار نيست.
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
عهد آسمانى (30-06-2011)

| ❤ |
اين ديده نيست قابل ديدار روي تو
چشمي دگر بده که تماشا کنم تو را
تو در ميان جمعي و من در تفکّرم
کاندر کجا روم و پيدا کنم تو را
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
عهد آسمانى (30-06-2011)

| ❤ |
بخوان دعای فرج را دعــــــــــا اثــــــر دارد دعا کبوتر عشق است و بال و پر داردبخوان دعای فرج را و عـافــیــت بـطـلـــب که روزگار بســـی فتنه زیر ســـر داردبخوان دعای فرج را کـه یـوسـف زهــــــرا ز پشت پرده ی غیبت به ما نظـر داردبخوان دعای فرج را به یاد خیمه ی سبز که آخرین گل سرخ از همه خبـــر دارد
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
عهد آسمانى (30-06-2011)

| ❤ |
بــوی عـطــر یــار دارد جمـعه هاوعــــده دیـــدار دارد جمــعه ها
جمــعـه هـا دل یاد دلبـر مـی کنـدنغمه یا ابـن الـحسن سـر مـی کنـد
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
عهد آسمانى (30-06-2011)

| ❤ |
این عشق آتشین ز دلم پاک نمی شودمجنون به غیر خانه ی لیلا نمی شود
بالای تخت یوسف کنعان نوشته اندهر یوسفی که یوسف زهرا نمی شود
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
عهد آسمانى (30-06-2011)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)