بعد از مدتى ام محمددختر موسى پسر امام جواد (عليه السلام ) وفات كرد جنازه او را در كنار مرقد حضرتمعصومه (عليها السلام ) به خاك سپردند.
مدتى بعد ميمونه خواهر ام محمد وفات كرداو را نيز در كنار مرقد حضتر معصومه (عليها السلام ) به خاك سپردند و قبه اىجداگانه بر روى قبر آن دو بانو بنا نمودند
سپس بريهيه دختر موسى بن امام جواد (عليهالسلام ) وفات نمود او را نيز در آن جا به خاك سپردند.
((بحار، ج 60، ص 229 و 220)).
مرحوم محدث قمى غير از بانوان فوق از بانوان ديگر نيز نام برده كه در كنار مرقد مطهر حضرت معصومه (عليها السلام ) مدفون هستند
مانند زينب دختر امام جواد (عليه السلام ) ام اسحاق كنيز محمد بن احمد بن موسى مبرقع (عليه السلام ).
((منتهىالامال ، ج 2، ص 162)).
بنابراين در مجموع شش تن از امامزادگان و منسوبين به امامان (عليهم السلام ) در كنار مرقد مطهر حضرت معصومه دفن شدهاند
شايسته است آنان كه مرقد شريف حضرت معصومه (عليها السلام ) را زيارت مى كنند ازآن ها نيز ياد كنند گرچه با اين جمه كوتاه باشد.
السلام عليكن يا بنات رسول الله السلام تمليكن ورحمه الله و بركاته
سلام بر شما اى دختران رسول خدا، سلام و رحمت و بركات خدا به شما باد.
مؤ لف را هم دعا بفرمائيدشايد يك انسان واقعى از دنيا برويم گرچه بعضى از بزرگان دين فرموده ملا شدن چه آسان آدم شدن چه مشكل
و ليكن از قول مرحوم آيه الله العظمى حاج شيخ عبد الكريم حائرى مؤسس حوزه علميه قم نقل شده اكه آن مرحوم فرموده بود ملا شدن چه مشكل آدم شدن محال است .
در عين حال حقير را دعا بفرمائيد.