


مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (14-03-2013), شهاب منتظر (11-03-2013)



زن را برای نوازش چشم مرد و برای بهره برداری نامشروع مرد می خواهند به
شکل خاصی در جامعه ظاهر بشود.
این بزرگترین اهانت به زن است حالا ولو با چندین لفاف تعارف آمیز این را
بپوشانند واسم های دیگری رویش بگذارند.
امام خامنه ای
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (14-03-2013), شهاب منتظر (15-03-2013)



با چــادر زیبایم که حرمت پرده ی خانه ی کعبه را دارد،
همچو عقابی در دل آسمان بی کران پرواز می کنم...به اوج می روم....و نگران نیستم مبادا اتفاقی برایم بیفتد...و شاهینی مرا در چنگال خود بگیرد...
زیرا من بهترین پوشش را دارم...بهترین حفاظ را دارم...
چادر خوشگل من...بهترین من است!آری چادر محدودیت است..!اما برای چشمان شیطانی...نه برای من!چادر حفاظیست برای آراستگی ها و زیبایی هایم که خداوندآنها را درونم نهفته!با چادرم زیبا قدم می گذارم و با آرامش راه می روم...این امنیت را چادر برای من به وجود آورده!چادر بهترین من است بعد از خیلی چیزها!



تــــو اے دُخــــتر ایـــرآنــےاے امـــــید قَــــلب رَهــــبرشــــک نَکـــــُن کـ ـ ـ ـ ــــــه ...حجـــــآب تـــو اقــــتدآر تـ ـوســــت...!اقـــــتدآر تــــو شــــرف وَ عفـ ـ ـت تــــوسـ ـتو...شَــــرَف و عفــــت تـــوافـــــتخآر شُهَــــــدآسـ ـ ــــتبـــــه خودَت ببــــآل نـ ـآزنـــینَم






حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (22-03-2013)



حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (22-03-2013)



فاطیما (28-03-2014), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (22-03-2013)



حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (22-03-2013)



مليکه (23-03-2013), ال یاسین (22-03-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (22-03-2013)
در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)