تقویــم های مان
جمعه ها را کـــم آورده اند ...
کاش می شد صـــدای قدم هایت را
در فضای پر ابهــــام این وادی
شنیـــد ..

تقویــم های مان
جمعه ها را کـــم آورده اند ...
کاش می شد صـــدای قدم هایت را
در فضای پر ابهــــام این وادی
شنیـــد ..
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (29-07-2011), نرگس منتظر (29-07-2011), شهیده (29-07-2011)



| ❤ |
دلی دارم که رسوای جهان است
گرفتار بتی ابرو کمان است
نگاهم سوی طاووسی بهشتی است
که نامش مهدی صاحب الزمان است
به امید ظهورش
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
شهیده (29-07-2011)




هرچند که خسته ایم از این حال …. نیا
شرمنده اگر ندارد اشکال … نیا
ما خط تمام نامه هامان کوفیست…
آقای گلم زبان من لال … نیا
خادمه زینب کبری(س) (17-09-2011)



| ❤ |
چه توان گفت ز شکر و کرم و حلم شهی
که جهانی به لبانش نگران خواهد بود
تو جهانی و جهانی ز تو خرسند وخموش
به حقیقت که جهان با تو جهان خواهد بود
یا مهدی
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-09-2011), نرگس منتظر (29-08-2011), خادم کریمه اهل بیت (15-09-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (15-09-2011), شهیده (15-09-2011)

صدا کردنت سخت نيست ...
من سختش کرده ام با زباني که گناه آن را لال کرده ...
اَدْعوُكَ يا سَيدي بِلِسان قَدْ اَخْرَسَهُ ذَنْبُهُ ( ابوحمزه ثمالي )
ميخوانمت اي آقاي من به زباني كه گناه لالش كرده ...
العفو العفو العفو سيدي سيدي سيدي ....
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-09-2011), نرگس منتظر (29-08-2011), خادم کریمه اهل بیت (15-09-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (15-09-2011), شهیده (15-09-2011)




كی می شود بیایی پایان رسد جدایی
این قلب كوچك من با تو شود خدایی
كی می شود بیایی ای مونس خداوند
ای راه گشای عالم بیا بیا كجایی ؟
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-09-2011), نرگس منتظر (19-08-2011), خادم کریمه اهل بیت (15-09-2011), خادمه زینب کبری(س) (25-08-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (15-09-2011), شهیده (15-09-2011)



| ❤ |
یکی ازجمعه ها جان خواهد آمد / به درد عشق درمان خواهد آمد
غبار از خانه های دل بگیرید /که بر این خانه مهمان خواهد آمد . . .
(اللهم عجل لولیک الفرج)
الــلَّــهُــمَّ صَــلِّ عَــلَــى مُــحَــمَّــدٍ وآلِ مُــحَــمَّــدٍ وعَــجِّــلْ فَــرَجَــهُــمْ.
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-09-2011), خادم کریمه اهل بیت (15-09-2011), خادمه زینب کبری(س) (25-08-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (15-09-2011)



فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-09-2011), نرگس منتظر (29-08-2011), خادم کریمه اهل بیت (15-09-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (15-09-2011)



| ❤ |
دنبال تو گشتم گل نرگس همه جا را
بر دار برد عشق تو آخر سر ما را
بردی دل ما را ، دل ما را !
” اللهم عجل لولیک الفرج ”
ویرایش توسط نرگس منتظر : 29-08-2011 در ساعت 07:41
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-09-2011), خادم کریمه اهل بیت (15-09-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (15-09-2011)



| ❤ |
جز گل روي توام در دو جهان ياري نيست
چهره بگشاي برويم که تو غمخوار مني
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-09-2011), خادم کریمه اهل بیت (15-09-2011), شكوه انتظار* میدانم که میائی...* (15-09-2011), شهیده (15-09-2011)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)