ای سرور عابدان عالم، امشب که شب رحلت توست،
به پیشگاه تو می آیم تا بر جوانی ام دعا کنی،
تا در لطافت و غلظت و رقت و نورانیت تو شناور شوم
و ذوب شوم در زلال نگاهت.
ای امام سجده کننده بر تربت کربلا،
عروجت بر جاده های گل آذین بسته آسمان
و رها شدنت از بی مهری های اهل زمین
بر قلب های ما تسلیت باد.
صحیفه سبز تو، نجوای انوار تابناکی است که تا بی نهایت،
شربت آرام بخش روح عطشناک آدمی است .
دعاهایت را در این فصل سرد، بدرقه جوانی ام کن.
- امشب اشک های داغ ِ روی گونه هایم،
در کنار تپش های ملتهب قلبم،
نظاره گر پر کشیدن سجده دارترین عنصر هستی است .
ای امام زمزمه های عاشقانه شب، سفرت پرباران!






نقل قول


















