نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: مطالب تاپیک را چگونه ارزیابی میکنید؟

رأی دهندگان
35. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • ضعیف

    0 0%
  • متوسط

    0 0%
  • خوب

    8 22.86%
  • عالی

    28 80.00%
نظرسنجی با انتخاب چندگانه
صفحه 40 از 97 نخستنخست ... 303637383940414243445090 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 391 تا 400 , از مجموع 970

موضوع: هدیه خوشبختی(مختصری پیرامون حجاب و عفاف)

  1. Top | #391

    عنوان کاربر
    عضو خودماني
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5373
    نوشته
    1,250
    صلوات
    100
    دلنوشته
    1
    شاید این جمعه بیاید ..شاید....
    تشکر
    1,118
    مورد تشکر
    2,603 در 774
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض






    اصالت زن مسلمان عفت اوست که حجاب مهمترین رکن آن است.


    امضاء




    برای خانه ی همسایه ات هم چراغ آرزو کن

    قطعا حوالی خانه ات روشن تر خواهد شد . . .

  2. تشكرها 2

    یارمهدی (17-04-2013)


  3. آیه های انتظار

    آیه های انتظار


    لیست موضوعات تصادفی این انجمن

     

  4. Top | #392

    عنوان کاربر
    عضو خودماني
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5373
    نوشته
    1,250
    صلوات
    100
    دلنوشته
    1
    شاید این جمعه بیاید ..شاید....
    تشکر
    1,118
    مورد تشکر
    2,603 در 774
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض



    حجاب سنگری است محکم که زن را از نگاه

    مردان شیطان صفت مصون ومحفوظ نگه می دارد.

    امضاء




    برای خانه ی همسایه ات هم چراغ آرزو کن

    قطعا حوالی خانه ات روشن تر خواهد شد . . .

  5. تشكرها 2

    یارمهدی (17-04-2013)

  6. Top | #393

    عنوان کاربر
    عضو خودماني
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5373
    نوشته
    1,250
    صلوات
    100
    دلنوشته
    1
    شاید این جمعه بیاید ..شاید....
    تشکر
    1,118
    مورد تشکر
    2,603 در 774
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    امضاء




    برای خانه ی همسایه ات هم چراغ آرزو کن

    قطعا حوالی خانه ات روشن تر خواهد شد . . .

  7. تشكرها 2

    یارمهدی (17-04-2013)

  8. Top | #394

    عنوان کاربر
    عضو خودماني
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5373
    نوشته
    1,250
    صلوات
    100
    دلنوشته
    1
    شاید این جمعه بیاید ..شاید....
    تشکر
    1,118
    مورد تشکر
    2,603 در 774
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض





    اي زن به تو از فاطمه اينگونه خطاب است
    ارزنده ترين زينت زن حفظ حجاب است


    امضاء




    برای خانه ی همسایه ات هم چراغ آرزو کن

    قطعا حوالی خانه ات روشن تر خواهد شد . . .

  9. تشكرها 2

    یارمهدی (17-04-2013)

  10. Top | #395

    عنوان کاربر
    عضو خودماني
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5373
    نوشته
    1,250
    صلوات
    100
    دلنوشته
    1
    شاید این جمعه بیاید ..شاید....
    تشکر
    1,118
    مورد تشکر
    2,603 در 774
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض




    زن بود گل، چادرش خارو بدان
    حافظش باشد از چشم این و آن

    چادر زن تاج سلطانی بود

    حافظش از شر شیطانی بود
    امضاء




    برای خانه ی همسایه ات هم چراغ آرزو کن

    قطعا حوالی خانه ات روشن تر خواهد شد . . .

  11. تشكرها 2

    یارمهدی (17-04-2013)

  12. Top | #396

    عنوان کاربر
    عضو خودماني
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5373
    نوشته
    1,250
    صلوات
    100
    دلنوشته
    1
    شاید این جمعه بیاید ..شاید....
    تشکر
    1,118
    مورد تشکر
    2,603 در 774
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض



    تو میتوانی روسری نصفه نیمه ات را هی برداری و دوباره بزاری
    میتوانی گاهی بادبزنش کنی
    میتوانی مانتوی سفید کوتاه نازک چسبان بپوشی تا گرمت نشود
    میتوانی شلواری بپوشی که دمپایش تا صندل ات 20 سانتیمتر فاصله داشته باشد
    میتوانی جوراب هم نپوشی
    لاک هم لابد خنک کننده است
    بستنی هم لیس بزن روی نیمکت پارک
    بوی ادکلنت هم میتواند تا 10 متر پشت سرت تعقیبت کند
    فرض کن اینها بلد نیستند مثل تو باشند
    فرض کن اینها عادت کرده اند به این پارچه ی سیاه در این گرما
    فرض کن گرمشان نمیشود
    فرض کن تو روشنفکری و اینها امل
    آخر تو چه میدانی چادر ترنم عطر یاس در فضای غبار آلود دنیاست
    آخر تو چه میدانی حجاب خنکا و زیبایی به وجود هر دختر مینشاند
    تو میتوانی خوش باشی به عرق نکردن در دنیا
    خنکای بهشت گوارایتان دختران چادری
    امضاء




    برای خانه ی همسایه ات هم چراغ آرزو کن

    قطعا حوالی خانه ات روشن تر خواهد شد . . .


  13. Top | #397

    عنوان کاربر
    عضو خودماني
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5373
    نوشته
    1,250
    صلوات
    100
    دلنوشته
    1
    شاید این جمعه بیاید ..شاید....
    تشکر
    1,118
    مورد تشکر
    2,603 در 774
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    امضاء




    برای خانه ی همسایه ات هم چراغ آرزو کن

    قطعا حوالی خانه ات روشن تر خواهد شد . . .


  14. Top | #398

    عنوان کاربر
    عضو خودماني
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5373
    نوشته
    1,250
    صلوات
    100
    دلنوشته
    1
    شاید این جمعه بیاید ..شاید....
    تشکر
    1,118
    مورد تشکر
    2,603 در 774
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    امضاء




    برای خانه ی همسایه ات هم چراغ آرزو کن

    قطعا حوالی خانه ات روشن تر خواهد شد . . .


  15. Top | #399

    عنوان کاربر
    عضو خودماني
    تاریخ عضویت
    March 2013
    شماره عضویت
    5373
    نوشته
    1,250
    صلوات
    100
    دلنوشته
    1
    شاید این جمعه بیاید ..شاید....
    تشکر
    1,118
    مورد تشکر
    2,603 در 774
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض



    لباس مقدس است، لباس نعمت است، کرامت است.
    خدا به حیوان لباس نداده به انسان لباس داده
    شما یک چیزی را که همینطور عادی و معمولی تلقی می*کنید
    در پارچه نمی*پیچید
    اما یک چیزی را که ارزش دارد در کاغذ کادویی می*بندید.

    هر چیزی که ارزش دارد، حجاب هم دارد …

    حاج آقا قرائتی
    امضاء




    برای خانه ی همسایه ات هم چراغ آرزو کن

    قطعا حوالی خانه ات روشن تر خواهد شد . . .


  16. Top | #400

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    March 2010
    شماره عضویت
    284
    نوشته
    14,176
    تشکر
    35,238
    مورد تشکر
    36,009 در 11,472
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض


    مبادا تلخی این نگاه ها محبت چادر را از دلت سرد کند....مبادا..

    غصه نخور این روزها حسین هم غریب است...
    زینب هم غریب است...
    رقیه هم غریب است...
    مادر هم غریب است....
    روزگار غربیست...


    قبلاها محجبه ها به بی حجاب ها چپ چپ نگاه میکردند
    اما الان بی حجاب ها و بدحجاب ها چنان با خشم و نفرت به چادری ها نگاه میکند
    که انگار چه کار غیر اخلاقی انجام داده ان...

    غضه نخور...
    من هم چشیده ام طعم تمامی این نگاه ها را...
    درد دارد اما تلخ نیست...
    چون مادر نگاهت میکند...
    چون زینبِ صبور نگاهت میکند
    امضاء



    خیلی ازیـــــــــــــخ کردن های ما ازســـــــــــــرما نیســـــــــــــت…
    لحـــــــــــــن بعضــــــــــــــیها
    زمســــــــــــتونیــــــ ـــــه …




صفحه 40 از 97 نخستنخست ... 303637383940414243445090 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi