


مدير اجرايي (27-04-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (25-04-2013), عهد آسمانى (27-04-2013)

بهش گفتم: امام زمان عج رو دوست داری؟
گفت: آره ! خیلی دوسش دارم
گفتم: امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه؟
گفت: آره!
گفتم : پس چرا کاری که آقا دوست داره انجام نمیدی؟
گفت: خب چیزه!…. ولی دوست داشتن امام زمان عج به ظاهر نیست ، به دله
گفتم: از این حرف که میگن به ظاهر نیست ، به دله بدم میاد
گفت: چرا؟
براش یه مثال زدم:
گفتم: فرض کن یه نفر بهت خبر بده که شوهرت با یه دختر خانوم دوست شده و الان توی یه رستوران داره باهاش شام می خوره. تو هم سراسیمه میری و می بینی بله!!!! آقا نشسته و داره به دختره دل میده و قلوه می گیره.عصبانی میشی و بهش میگی: ای نامرد! بهم خیانت کردی؟
بعد شوهرت بلند میشه و بهت میگه : عزیزم! من فقط تو رو دوست دارم. بعد تو بهش میگی: اگه منو دوست داری این دختره کیه؟ چرا باهاش دوست شدی؟ چرا آوردیش رستوران؟ اونم بر می گرده میگه: عزیزم ظاهر رو نبین! مهم دلمه! دوست داشتن به دله…
دیدم حالتش عوض شده
بهش گفتم: تو این لحظه به شوهرت نمیگی: مرده شور دلت رو ببرن؟ تو نشستی با یه دختره عشقبازی می کنی بعد میگی من تو دلم تو رو دوست دارم؟ حرف شوهرت رو باور می کنی؟
گفت: معلومه که نه! دارم می بینم که خیانت می کنه ، چطور باور کنم؟ معلومه که دروغ میگه
گفتم: پس حجابت….
اشک تو چشاش جمع شده بود
روسری اش رو کشید جلو
با صدای لرزونش گفت: من جونم رو فدای امام زمانم می کنم ، حجاب که قابلش رو نداره
از فردا دیدم با چادر اومده
گفتم: با یه مانتو مناسب هم میشد حجاب رو رعایت کرد!
خندید و گفت: می دونم ! ولی امام زمانم چــــــادر رو بیشتر دوست داره
می گفت: احساس می کنم آقا داره بهم لبخنــــــــــد می زنه.
آجرکم الله یا صاحب الزمان
جلوه گل عندلیبان را غزلخوان می کندنام مهدی(عج) صدهزاران درد درمان می کندمدعی گوید که با یک گل نمی آید بهارمن گلی دارم که دنیا را گلستان می کند
مدير اجرايي (27-04-2013), عهد آسمانى (27-04-2013)



حجاب چشم و حجاب در گفتارقُلْ لِلْمُؤْمِنِینَ یَغُضُّوا مِنْ أَبْصارِهِمْ (نور؛30) ای رسول ما به مردان مؤمن بگو تا چشمها را از نگاه ناروا بپوشند.قُلْ لِلْمُؤْمِناتِ یَغْضُضْنَ مِنْ أَبْصارِهِنَّ(نور؛31) ای رسول به زنان مؤمن بگو تا چشمها را از نگاه ناروا بپوشند.حجاب در گفتار
نوع دیگر حجاب و پوشش قرآنی، حجاب گفتاری زنان در مقابل نامحرم است:فَلا تَخْضَعْنَ بِالْقَوْلِ فَیَطْمَعَ الَّذِی فِی قَلْبِهِ مَرَضٌ(احزاب؛32) پس زنهار نازک و نرم با مردان سخن نگویید؛ مبادا آن که دلش بیمار (هوا و هوس) است به طمع افتد.
************************************************** *******
۩*♥*۩ معماهای قرآنی« معماي قبلی رو جواب بده و بعدی رو طرح کن» ۩*♥*۩
*~|♥|♥|♥~* معما ((چيستان هاي مذهبي)) معما *~|♥|♥|♥~*
*~|♥|♥|♥~* معماهاي احکام شرعي *~|♥|♥|♥~*
*~|♥|♥|♥~* معما...(( معماهاي مربوط به پيامبران))...معما *~|♥|♥|♥~*
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (27-04-2013), مدير اجرايي (03-05-2013), نرگس منتظر (27-04-2013), خادمه زینب کبری(س) (27-04-2013)



ریشه فساد زیاد دور نیست. شاید همین تلویزیونی است که الان در خانه شما است. تبلیغاتی که ما را به انحراف می کشند.
باید به فکر این ها بود. چرا نباید فروشگاهی راه اندازی کرد که بنام پوشاک ایرانی و اسلامی باشد
و برای فروش آن ها مانند این محصولات غربی بستر تمامی سایت ها را در بر بگیرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مدير اجرايي (03-05-2013)



مدير اجرايي (03-05-2013)



مدير اجرايي (03-05-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
مدير اجرايي (03-05-2013), خادمه زینب کبری(س) (29-04-2013)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
مدير اجرايي (03-05-2013)



خواهرم!
لباس تو ،پرچم ارزش های توست .علمداری کن...!
در روزی که همه آمده بودند یک چیز بیش از همه به چشم می آمد
حضور عاشقان عفت و حجاب
حضور زینب های زمانه
چه آنهایی که انقلاب را با چشم دیدند
و چه آنهایی که در این انقلاب رشد کردند
خواهران من
آفرین به شما
که با چادر مشکی خود
ولایت مداری و انقلابی بودن خود را
پرنگ تر کردید ...
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
مدير اجرايي (03-05-2013), خادمه زینب کبری(س) (29-04-2013)



| ❤ |
حجاب
همان چادری بود که پشت درِ خانه سوخت؛
ولی از سرِ فاطمه «س» نیفتادپس
ای زن به تو از فــــاطمه اینگونه خطاب است
ارزنده ترین زینت زن حفظ حجــــــاب
است
مدير اجرايي (03-05-2013), خادمه زینب کبری(س) (29-04-2013)
در حال حاضر 2 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 2 مهمان ها)