


| ❤ |
.
.
اللهمّ عجّل لولیّک الفرج
.
*بین الحرمین* (05-09-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (02-09-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (27-08-2014), خادمه زینب کبری(س) (30-08-2014), شهاب منتظر (28-08-2014)
*بین الحرمین* (05-09-2014), *خادمه رقیه خاتون(س)* (29-08-2014), خادمه زینب کبری(س) (30-08-2014), شهاب منتظر (30-08-2014), عمار رهبری (31-08-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
*بین الحرمین* (05-09-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (02-09-2014), خادمه زینب کبری(س) (31-08-2014), شهاب منتظر (31-08-2014)

درخودنگاه ميكنم كه ببينم خطا كجاست،
بعدازكمي تامل وقدري سكوت پي ميبرم،
آنجا كه خالي از "خداست" خطاست!
*بین الحرمین* (05-09-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (02-09-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (02-09-2014), شهاب منتظر (01-09-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
*بین الحرمین* (05-09-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (02-09-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (02-09-2014), شهاب منتظر (01-09-2014), عمار رهبری (31-08-2014)

درخودنگاه ميكنم كه ببينم خطا كجاست،
بعدازكمي تامل وقدري سكوت پي ميبرم،
آنجا كه خالي از "خداست" خطاست!
*بین الحرمین* (05-09-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (02-09-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (02-09-2014), شهاب منتظر (01-09-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
*بین الحرمین* (05-09-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (02-09-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (02-09-2014), شهاب منتظر (02-09-2014)



رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
*بین الحرمین* (05-09-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (02-09-2014), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (02-09-2014), شهاب منتظر (02-09-2014)

شهاب منتظر (05-09-2014)

شهاب منتظر (05-09-2014)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)