





| ❤ |
ویرایش توسط فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* : 13-05-2018 در ساعت 04:22
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
*بین الحرمین* (05-09-2014), daryayi (08-02-2014), parsa (09-02-2011), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (11-09-2011), فاطیما (26-03-2014), فرشته سپید (23-08-2013), نرگس منتظر (21-12-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (16-10-2014), حسنعلی ابراهیمی سعید (05-04-2017), خادمه زینب کبری(س) (11-02-2011), شهاب منتظر (02-02-2013), صبور (04-03-2015), عمار رهبری (31-08-2014)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- آرزو زشت است يا زيبا؟
- شرح و تفسير دعاى مكارم الاخلاق جلد 1
- چگونه «اندیشه» و «دل» انسان فاسد می شود؟
- ۞۩*۩۞ زندگي موفق ٬ راههاي خوب زيستن ۞۩*۩۞
- •*✿*•عاشق خدا باشیم یا از خدا بترسیم ؟ •*✿*•
- ╫►♥◄╫ راهیان و مشتاقان سفر کربلا بخوانند╫►♥◄╫
- ۩۞۩ صفای میان شیعیان ۩۞۩
- سخن یا سکوت؟
- ✿^**^✿ قابل توجه بداخلاق ها ✿^**^✿
- راه نجات از گناهان چیست ؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)