خواهـــــرم؛
تو خود حـــرمــی.
بیا با چادرت،
مدافع حــــــــرم باش...
و اما بـــــرادرم...

خواهـــــرم؛
تو خود حـــرمــی.
بیا با چادرت،
مدافع حــــــــرم باش...
و اما بـــــرادرم...
** عسل خاتون ** (09-12-2013), فاطیما (18-02-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (14-10-2013), مدير اجرايي (02-02-2014), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (03-12-2013), کوثر313 (03-12-2013), خادمه زینب کبری(س) (15-10-2013), سابحات (07-12-2013), شهاب منتظر (12-10-2013)

فاطیما (18-02-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (14-10-2013), مدير اجرايي (02-02-2014), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (03-12-2013), کوثر313 (03-12-2013), zsaba1 (10-06-2014), خادمه زینب کبری(س) (15-10-2013), سابحات (07-12-2013), شهاب منتظر (14-10-2013)



چادر...؟
نمے دانم...
این تویے ڪہ باید مراقب دنیاے لطـــافـــــت یڪ زטּ باشـــــــے!!!؟!!!
««««یـــــــــــــــــــا»»»»»
او باید حواسش بہ حفظ حرمت و این همہ زیبایے تو ؟
** عسل خاتون ** (09-12-2013), فاطیما (18-02-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (27-10-2013), مدير اجرايي (02-02-2014), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (03-12-2013), کوثر313 (03-12-2013), zsaba1 (10-06-2014), سابحات (07-12-2013), شهاب منتظر (16-10-2013)



استاد پناهیان:
آقایان لباس میپوشند، از این لباسشان ثواب نمیبرند،
فقط بنده ی طلبه و شما خانم های باحجاب از لباسمان ثواب میبریم،
چون من دارم یک لباس معنوی میپوشم، شما داری یک لباس معنوی میپوشی،
حجاب یک لباس معنوی است،
آن وقت شما داری بیشتر ثواب میبری یا من؟
واجب اجرش بیشتر است یا مستحب؟
واجب، پس شما داری بیشتر ثواب میبری.
چون تا آن وقتی که لباس را میپوشی نور میآید در وجودت،
این را باید لمس کنی بتوانی منتقل کنی به دیگران،
با حجابتان با خدا عشقبازی کنید.
** عسل خاتون ** (09-12-2013), فاطیما (18-02-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (27-10-2013), مدير اجرايي (02-02-2014), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (03-12-2013), zsaba1 (10-06-2014), خادمه زینب کبری(س) (27-10-2013), سابحات (07-12-2013)



| ❤ |
![]()
ای شنیــدم که شبی بر سر مد
دختــری بـــا پـــدرش بود به جنگ
پـدر از روی نصیحـت مـیگفت کـــه مـکـن پیـــروی از راه فرنــگ
مــرو از خــانـه بـرون بـیچادر
بــرتــن خویـش مــکن دامــن تنگ
ای بسا گـرگ که در جامه میش
بهـــر صیــد تــو نـــوازد آهنـــگ
نکننــد ایــن دغــلان از دغلی
بهــر اغفـــال تــو یـک لحظه درنگ
دختــر از روی تعــرض گفتش آنچــه تــو گویـی بـود جمله جفنگ
بـا خــاموش دگـر یــاوه مــگو
کــه تــو پیـــری و بــری از فرهنگ
مــدتی شــد سپری زن جریان تا که یک شب پسری گوش به زنگ
بــا سخنـهای زیبنـدة عشــق
بــا بیــانــات دل انگیــز و قشنـگ
همچو آهو به سخن رامش کرد از ره حیلــه چـــو روبـــاه زرنـــگ
گــوهر عفـت او را زد و بــرد کـــرد دامـــان وی آلــوده بـه ننگ
همچنانی که به خود میبالیـد
زیرلـــب زمـــزمــه کـرد این آهنگ
صید با پای خود افتاد بـه دام
مــرغ با میــل خــود افتـاد به چنگ
** عسل خاتون ** (09-12-2013), فاطیما (18-02-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), کوثر313 (03-12-2013), zsaba1 (10-06-2014), خادمه زینب کبری(س) (28-10-2013), سابحات (07-12-2013), شهاب منتظر (29-10-2013)
** عسل خاتون ** (09-12-2013), فاطیما (18-02-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), zsaba1 (10-06-2014), خادمه زینب کبری(س) (28-10-2013), سابحات (07-12-2013), شهاب منتظر (29-10-2013)



امام خامنه ای(مدظله العالی)می فرمایند:
من میگویم چادر بهترین نوع حجاب است وهم یک نشانه ی ملی ماست
که هیچ منافاتی باهیچ نوع تحرکی اززن ندارد.
اگر واقعا کاراجتماعی،کارسیاسی وکارفکری به معنای تحرک باشد لباس
رسمی زن میتواند چادرباشد که بهترین نوع حجاب است..
لبیک یااماما...
فاطیما (18-02-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (22-11-2013), zsaba1 (10-06-2014), سابحات (07-12-2013), شهاب منتظر (20-11-2013)
فاطیما (18-02-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), کوثر313 (03-12-2013), zsaba1 (10-06-2014), خادمه زینب کبری(س) (19-02-2014), سابحات (07-12-2013)



| ❤ |
پایان مهلت
می گفتːحالا که جوونم دلم می خواد جوونی کنم،
خوش باشم،از همه خوشگل ترباشم
همه فقط به من نگاه کنن،
دلم نمی خواد مثل مادر بزرگ ها یه چادر چاقچور
بکشم سرم و بچپم تو خونه اون وقت هیچ کس سراغم نمیاد.
خوب وقتی یه کم سنم رفت بالا ،به چهل پنجاه رسیدم یه سفر می رم مکه و بعدش توبه می کنم.نماز می خونم،روسری سر می کنم.
حالا کووو تا اون موقع!
خييیلی وقت دارم......
بنده خدا نمی دونست مهلت زنده بودنش خیلی محدوده،
بعد از تصادف حتی فرصت استغفارهم پیدا نکرد.
« حجاب فریضه ای است که ترک آن فرصت قضا ندارد. »
ویرایش توسط یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* : 04-12-2013 در ساعت 12:27
** عسل خاتون ** (09-12-2013), فاطیما (18-02-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), کوثر313 (03-12-2013), zsaba1 (10-06-2014), خادمه زینب کبری(س) (19-02-2014), سابحات (07-12-2013), شهاب منتظر (04-12-2013)
فاطیما (18-02-2014), مدير اجرايي (02-02-2014), zsaba1 (10-06-2014), خادمه زینب کبری(س) (19-02-2014), سابحات (07-12-2013), شهاب منتظر (04-12-2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)