به نام کریم
کسي مي پرسد اندوه تو از چيست؟
سبب ساز سکوت مبهمت کيست؟
برايش صادقانه مي نويسم
براي او که بايد باشد و نيست
یا مهدی عجل علی ظهورک



به نام کریم
کسي مي پرسد اندوه تو از چيست؟
سبب ساز سکوت مبهمت کيست؟
برايش صادقانه مي نويسم
براي او که بايد باشد و نيست
یا مهدی عجل علی ظهورک
نوای عشق (09-03-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)
خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (09-03-2010)



نوای عشق (11-03-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)
کاش از دلبر نشانی داشتیم
بر سر کویش مکانی داشتیم
از برای مهدی صاحب الزمان
در دل خود جمکرانی داشتیم
تاکه ما همسفر عشق به افلاک شویم
بارالها!مددی کن که همه پاک شویم
دست تقدیر چنان کن که پس از دادن جان
درجوارحرم عشق همه خاک شویم
parsa (12-03-2010), محب الحسین (15-03-2010), مدير اجرايي (12-03-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (11-03-2010), طباطبايي (13-03-2010)
قرار ســبز لحظه ها خـــــــزان شد نيا مــدي
دوباره مـــه به پشت ابر نهان شد نيامـــدي
به آييـنه ي انتظــار غـبار دلهـره نشـســـت
تمام كوچه هاي دل فغان شد نيامــــــــدي
تاکه ما همسفر عشق به افلاک شویم
بارالها!مددی کن که همه پاک شویم
دست تقدیر چنان کن که پس از دادن جان
درجوارحرم عشق همه خاک شویم
parsa (12-03-2010), محب الحسین (15-03-2010), مدير اجرايي (12-03-2010), نرگس منتظر (12-03-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (11-03-2010), طباطبايي (13-03-2010)



به نام غفور
چشم همه به راه است،شاید ز در درآیی
هم پرچم حسینی بر دوش خود بگیری
هم قبر مادرت رابر شیعیان نمایی
ای غایب از نظرها،کی می شود بیایی
پرده زرخ بگیری، صورت به ما گشایی
parsa (12-03-2010), محب الحسین (15-03-2010), مدير اجرايي (12-03-2010), نرگس منتظر (12-03-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011)



| ❤ |
بــوی عـطــر یــار دارد جمـعه ها
وعــــده دیـــدار دارد جمــعه ها
جمــعـه هـا دل یاد دلبـر مـی کنـد
نغمه یا ابـن الـحسن سـر مـی کنـد
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
parsa (12-03-2010), محب الحسین (15-03-2010), نوای عشق (12-03-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (12-03-2010), طباطبايي (13-03-2010)



| ❤ |
دلم از پونه ها سير است آقا
هواي شهر دلگير است آقا
کسي فانوس گلها را شکسته
نمي آيي مگر؟ دير است آقا....
parsa (12-03-2010), محب الحسین (15-03-2010), نوای عشق (12-03-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (12-03-2010), طباطبايي (13-03-2010)



به نام غفور
دیدار رخت فروغ چشمان دلم
عطر نفست شکفته در جان ودلم
سجاده من قرین آیات تو شد
نام تو همیشه باد مهمان دلم
یا مهدی (عج)
محب الحسین (15-03-2010), نوای عشق (12-03-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), طباطبايي (13-03-2010)
چند روزی یوسف از جرم زلیخا گر به زندان می رود
یوسف زهرا ببین از جرم ما حبس ابد گردیده است.
آنانکه هوای عالم راز کنند/ باید گره علاقه را باز کنند
محب الحسین (15-03-2010), خادم کریمه اهل بیت (09-07-2011), خادمه زینب کبری(س) (12-03-2010), طباطبايي (13-03-2010)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)