مـژدهی آمـدنت قیمـت جـان میارزد
تاری از موی تو آقـا به جهـان میارزد
السلام علیک یا صاحب الزمان
اللّهم عجّل لولیک الفرج

| ❤ |
مـژدهی آمـدنت قیمـت جـان میارزد
تاری از موی تو آقـا به جهـان میارزد
السلام علیک یا صاحب الزمان
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
مدير اجرايي (17-09-2012)

| ❤ |
دانی که چه ها چه ها چه ها میخواهم؟؟؟
وصل تو من بی سر و پا میخواهم
فریاد و فغان ناله ام دانی چیست؟؟؟
یعنی که تو را تو را تو را میخواهم
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
مدير اجرايي (17-09-2012)

| ❤ |
دلم شکسته، دلم را نمی خری آقا؟
مرا به جمعه ی وصلت نمی بری آقا؟
اگر چه غرق گناهم ولی یقین دارم
تو آبروی کسی را نمی بری آقا
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
مدير اجرايي (17-09-2012)

| ❤ |
باز هم آمدنت را زخدا می طلبم
دیدن روی تو را وقت دعا می طلبم
من بیمار زهجرت ز تمنای رخت
مرحمت را ز خدا بهر شفا می طلبم
آرزو گر به دل خاک برم آن جا هم
در جواب ملکم باز تو را می طلبم
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (14-09-2012), مدير اجرايي (17-09-2012), شهاب منتظر (16-09-2012)






| ❤ |
می آید و غصه هات پر می گیرد
شادیت زپای تا به سر می گیرد
آندم که به بیت رهبری وارد شد
از یک یک شیعیان خبر می گیرد
*******************************
سکوت خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
کسی که سکوت می کند روزی حرفهایش را
سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت
*******************************
و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...
*******************************
مدير اجرايي (17-09-2012), خادم کریمه اهل بیت (16-09-2012), شهاب منتظر (16-09-2012)

| ❤ |
دمي كه بي تو برايد خدا كند كه نباشد
الا كه هستي مايي خدا كند كه بيايي
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
مدير اجرايي (17-09-2012), شهاب منتظر (16-09-2012)

| ❤ |
هر لحظهاي كه سوي خداوند رو كنيم
يابن الحسن، ظهور شما را آرزو كنیم
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
مدير اجرايي (17-09-2012), شهاب منتظر (18-09-2012)

| ❤ |
![]()
عید است ولی بدون او غم داریم
عاشق شده ایم و عشق را کم داریم
ای کاش که این عید ظهورش برسد
اینگونه هزار عید با هم داریم
![]()
![]()
مدير اجرايي (19-09-2012), خادم کریمه اهل بیت (17-09-2012), شهاب منتظر (18-09-2012)

| ❤ |
یارب عید است عطا بر همه ده
بر ماتم و اندوه همه خاتمه ده
پایان غم همه، ظهور فرج است
تعجیل فرج به مهدی فاطمه ده
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
مدير اجرايي (19-09-2012), شهاب منتظر (18-09-2012)

| ❤ |
دلم شکستی و جانم هنوز چشم به راهت
شبی سیاهم درآرزوی طلعت ماهت
درانتظار تو چشم سپید گشت وغمی نیست
اگر قبول تو افتد فدای چشم سیاهت
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
مدير اجرايي (19-09-2012), شهاب منتظر (06-10-2012)
در حال حاضر 3 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 3 مهمان ها)