بهشت می رسد اینجا اگر سوار بیاید
اگر که مرغ مهاجر سرِ قرار بیاید
چقدر دانه ی اشک از میان دیده چکیدم
دلم چگونه بگو با غمت کنار بیاید
اللّهم عجّل لولیک الفرج

| ❤ |
بهشت می رسد اینجا اگر سوار بیاید
اگر که مرغ مهاجر سرِ قرار بیاید
چقدر دانه ی اشک از میان دیده چکیدم
دلم چگونه بگو با غمت کنار بیاید
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
نرگس منتظر (14-12-2012), شهاب منتظر (13-12-2012)

| ❤ |
من از سرودن شعر ظهور، می ترسم
دوباره بیعت و بعدش عبور، می ترسم
کسی که با تو بماند، به جانت آقا، نیست
برای آمدن، این جمعه هم مهیّا نیست
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
نرگس منتظر (14-12-2012), شهاب منتظر (13-12-2012)

| ❤ |
نشسته غرق تماشای شیعیان خودش
کسی نیامده جز او سر قرار خودش
چه انتظار غریبیست، این که شب تا صبح
کسی قنوت بگیرد به انتظار خودش
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
نرگس منتظر (14-12-2012), شهاب منتظر (13-12-2012)

| ❤ |
تو می آیی و دنیا میشه روشن
از اینجا می کنه غم، قصد رفتن
برای دیدن تو جمعه ها را
گل نرگس شماره می کنم من
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (13-12-2012), مدير اجرايي (13-12-2012), نرگس منتظر (13-12-2012), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (13-12-2012), شهاب منتظر (13-12-2012)



| ❤ |
يعقوب ترين چشم جهان قسمت ما باد
چون يوسف گمگشته ي ما يوسف زهراست
سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند
پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند ناز آرند
که با این درد اگر دربند درمانند درمانند
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (13-12-2012), مدير اجرايي (13-12-2012), نرگس منتظر (13-12-2012), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (13-12-2012), خادم کریمه اهل بیت (14-12-2012), شهاب منتظر (13-12-2012)



.:: لااِلهَ الا اللهُ المَلِکُ الحَقُّ المَبین ::.
« ... یَا اَیُّهَا العَزیز !
مَسَّنا وَ اَهلَنَا الضُر وَ جِئنا بِبِضَاعَةٍ مُزجاة
وَ اَوفِ لَنَا الکَیل وَ تَصَدَّق عَلَینَا ؛
اِنَّ الله یَجزِی المُتَصَدّقینَ... »
ای سبز تر از هر چه سجّاده، امید من همواره این بوده است
تا روی مهر شانه های تو، یک شب سر تعظیم بگذارم
در شعرهای روشنم پیداست، مردی شبیه خوشه ی خورشید
گفته است روزی باز می گردم، مردی که خیلی دوستش دارم
" اَللّهُمَّ عَجّل لولیّکَ وَ وَلیِّنَاالفَرَجَ "
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (13-12-2012), مدير اجرايي (13-12-2012), نرگس منتظر (14-12-2012), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (14-12-2012), خادم کریمه اهل بیت (14-12-2012)



| ❤ |
ای سایه لطفت همه جا بر سر من
گر از تو منم جدا تویی در بر من
عمری است تو را خطاب کردم مولا
یک بار تو هم به من بگو نوکر من
مدير اجرايي (13-12-2012), نرگس منتظر (14-12-2012), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (14-12-2012), خادم کریمه اهل بیت (14-12-2012), شهاب منتظر (14-12-2012)



| ❤ |
همه گویند به امید ظهورش صلوات
کاش این جمعه بگویند برای حضورش صلوات
![]()
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
مدير اجرايي (14-12-2012), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (14-12-2012), خادم کریمه اهل بیت (14-12-2012), شهاب منتظر (14-12-2012)

| ❤ |
نگار بی قرینه کی می آیی
سحرخیز مدینه کی می آیی؟
عزيزا مادرت چشم انتظاره
كشد ناله ز سينه كي مي آيي؟
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
مدير اجرايي (14-12-2012), نرگس منتظر (14-12-2012), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (14-12-2012), شهاب منتظر (14-12-2012)



مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (14-12-2012), مدير اجرايي (15-12-2012), نرگس منتظر (14-12-2012), یاس بهشتی* خادمه باب الحوائج جواد الائمه (ع)* (14-12-2012), خادم کریمه اهل بیت (17-12-2012)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)