2:34
تا که نزدیک شود وقت ظهورش صلوات
تا رسد از سوی حق اذن حضورش صلوات
بهر دیدار رخش خیز و دعایی تو بخوان
تا که آید به عیان پرتو نورش صلوات



| ❤ |
2:34
تا که نزدیک شود وقت ظهورش صلوات
تا رسد از سوی حق اذن حضورش صلوات
بهر دیدار رخش خیز و دعایی تو بخوان
تا که آید به عیان پرتو نورش صلوات
مدير اجرايي (30-12-2012), خادم کریمه اهل بیت (31-12-2012), شهاب منتظر (14-01-2013)



| ❤ |
معنای تورا سپید می داند وبس
آواز تورا نسیم می خواند بس
داغ غمت ای تازه ترین سوره ی عشق
تنها به دل شکسته می ماند وبس
مدير اجرايي (30-12-2012), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (01-02-2013), خادم کریمه اهل بیت (31-12-2012), شهاب منتظر (14-01-2013)

| ❤ |
عمری است که در دام ولای تو اسیرم
وزعمر گران بی رخ زیبای تو سیرم
تنها زخدا خواهشم اینست بمانم
یکبار تورا بینم وآنگاه بمیرم
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
مدير اجرايي (04-01-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (01-02-2013), شهاب منتظر (14-01-2013)

| ❤ |
یارب آخر تو بگو منزل دلدار کجاست
یک نشانی بده بر من تو بگو یار کجاست
یوسف گمشده ام کی برسد سوی دیار
نوبت دیدن او مهلت دیدار کجاست
اللّهم عجّل لولیک الفرج
إِلَهِي أَنْتَ كَمَا أُحِبُّ فَاجْعَلْنِي كَمَا تُحِبُّ
مدير اجرايي (04-01-2013), نرگس منتظر (14-01-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (01-02-2013), شهاب منتظر (04-01-2013)



اي صاحب عصر و زمان آقا امام انس و جان
گردم فدايت مهربان بازآ به جمع عاشقان
اي يار غائب از نظر آقا امام المنتظَر
اي وارث خيرالبشر رخساره بنما بر جهان
آخر نقاب چهره را بردار و آقا جان بيا
ما را ز غم خود کن رها آقا ز هجرت الامان
آقا بيا ما را ببين بازآي و بر چشمم نشين
اي نازنين اي بهترين آخر بده از خود نشان
آقا اميد و يار ما اي دلبر و دلدار ما
آقا بده بر کار ما آخر گشايش يک زمان
بي تو نماند اي مهربان ديگر مرا تاب و توان
از دوريت آرام جان غم را نباشد ترجمان
اي منجي انسان بيا اي صاحب دوران بيا
اي لطف جاويدان بيا در انتظارند مردمان
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
نرگس منتظر (14-01-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (01-02-2013), خادم کریمه اهل بیت (08-02-2013), شهاب منتظر (14-02-2013)



| ❤ |
بيا عصاره حيدر، بيا چكيده ي زهرا
بيا كه بوي رسولي ، بيا كه نور خدايي
ویرایش توسط نرگس منتظر : 14-01-2013 در ساعت 12:50
شهدا شمع محفل دوستانند، شهدا در قهقهه مستانه شان و در شادی وصولشان "عند ربهم یرزقون" اند
و از نفوس مطمئنه ای هستند که مورد خطاب "فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" پروردگارند.
امام خمینی (ره)
╬♥╬╬♥╬-زندگينامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
╬♥╬╬♥╬-وصيت نامه شهدا╬♥╬╬♥╬-
شهدا شرمنده ایم
http://www.ayehayeentezar.com/galler...6595422563.gif
حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (01-02-2013), خادم کریمه اهل بیت (08-02-2013), شهاب منتظر (14-01-2013)



| ❤ |
دعا پشتِ دعا برای آمدنتگناه پشتِ گناه برای نیامدنت
دل درگیر، میان این دو انتخاب؛
کدام آخر؟ آمدنت یا نیامدنت؟
سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند
پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند ناز آرند
که با این درد اگر دربند درمانند درمانند
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (01-02-2013), مدير اجرايي (31-01-2013), نرگس منتظر (14-01-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (01-02-2013), خادم کریمه اهل بیت (08-02-2013), شهاب منتظر (14-01-2013)



| ❤ |
مهدی جان !
اگر ما را به خیمه گاهت راهی نیست ، حرفی نیست ... ،
تنها پیراهنت را که با عطر وجودت در آمیخته است .بر صورتمان افکن ،
باشد تا بیناییمان را به دست آوریم ،
و به مسرت درآییم ، و در امن و امانت پناه گیریم.
اللّهم عجّل لولیک الفرج
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (01-02-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (31-01-2013), مدير اجرايي (31-01-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (01-02-2013), خادم کریمه اهل بیت (08-02-2013), شهاب منتظر (14-01-2013)



مهدی جان روا بود که گریبان ز حجر تو پاره کنم
دلم هوای تو کرده بگو چه چاره کنم . .
رفتن دلیل نبودن نیست
من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم
که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (01-02-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (31-01-2013), مدير اجرايي (31-01-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (01-02-2013), خادم کریمه اهل بیت (08-02-2013), شهاب منتظر (15-01-2013)



| ❤ |
مهدیا:
سرّ عاشق شدنم لطف طبيبانه توست.
ورنه عشق توكجا،اين دل بيماركجا؟
كاش درنافله ات نام مرا هم ببرى.
كه دعاى تو كجا، عبد گنهكاركجا ؟
ویرایش توسط مدير اجرايي : 31-01-2013 در ساعت 22:44
سمن بویان غبار غم چو بنشینند بنشانند
پری رویان قرار از دل چو بستیزند بستانند
در این حضرت چو مشتاقان نیاز آرند ناز آرند
که با این درد اگر دربند درمانند درمانند
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (01-02-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (31-01-2013), مدير اجرايي (31-01-2013), حدیث*خادمه مهدی فاطمه(س)* (01-02-2013), خادم کریمه اهل بیت (08-02-2013), شهاب منتظر (02-02-2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)