نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

موضوع: تأثیر کلمات کلیدی در تبلیغات کلیکی

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    عضو صمیمی
    تاریخ عضویت
    October 2013
    شماره عضویت
    6218
    نوشته
    68
    تشکر
    1
    مورد تشکر
    87 در 54
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض تأثیر کلمات کلیدی در تبلیغات کلیکی

    همانطور که می دانید کلمات کلیدی از لغات ساده ای تشکیل شده اند و کاربران توسط آنها مطالب و اطلاعاتی را که هدف آنهاست در موتور های جستجو تایپ می کنند . کلمه کلیدی می تواند یک کلمه و یا مجموعه ای از چند کلمه باشد که به یک محصول و یا خدمات اشاره می کند . جستجو براساس کلمات افراد را به مشتریان واقعی تبدیل می کند چون کلمات کلیدی دارای هدف هستند . حال اگر شما تازه وارد کسب و کار اینترنتی شده اید و هنوز آگاهی کافی را ندارید ممکن است استفاده ی نادرست از کلمات کلیدی هنگام طراحی سایت باعث شود که تبلیغات کلیدی به دشمن اینترنتی شما تبدیل شود . پس باید برای تبلیغات کلیکی خود تحقیقات کافی را انجام داده و اطلاعات دقیقی در مورد انتخاب مناسب کلمات بدست آورید . انتخاب نادرست و یا انتخاب کلماتی که عمومی و تکراری هستند باعث از بین رفتن بودجه شما شده و انتخاب هدفمندی نخواهید داشت . کلمه کلیدی شما باید خاص باشد و از خدمات خاصی که ارائه می دهید انتخاب شود ، این کار باعث می شود که رقابت کمتری بین کلمات کلیدی داشته و در نتیجه هدفمندتر پیش بروید و هزینه پرداختی تبلیغات کلیکی شما کمتر خواهد بود .
    برای اینکه کلمات کلیدی نامرتبط را حذف کنید بهترین ابزار استفاده از گوگل Adwords است . این ابزار برای شروع بسیار مفید بوده و دارای یک فهرست از کلمات کلیدی است که شبیه خدمات و یا محصولات شماست ، البته به این ابزارها نباید به طور مطلق اعتماد کرد چون گاهی اوقات دچار اشتباه می شوند . بر روی انتخاب کلمات کلیدی باید تمرکز کنید و بعد تصمیم بگیرید ، ممکن است فهرست این کلمات خیلی زیاد باشد و نتوان آن را کنترل کرد ولی باید آنها را درست انتخاب کرده و فکر کنید که اشخاصی که به دنبال محصول و خدمات شما هستند از این کلمات برای رسیدن به وب سایت شما استفاده خواهند کرد یا خیر .
    برای اجرای تبلیغات کلیکی فقط هزینه کردن کافی نیست ، مدیریت کلمات کلیدی مناسب مهمترین کار برای انجام این کار است . برای اینکه تأثیر کلمات کلیدی را در افزایش ترافیک سایت خود ببینید می توانید از Call tracking و یا Adwords Convertion Tracking استفاده کنید . شما با نقد و بررسی و تجزیه تحلیل ترافیک سایت خود می توانید دریابید که جستجوگران از چه کلمات کلیدی استفاده کرده اند، برای اینکار می توانید از یک شخص سوم که نگاه و سلایق دیگری دارد برای دریافت نظرات استفاده کنید .



    منبع : Site design - web design
    طراحی سایت - طراحی وب سایت – طراحی پرتال - شرکت طراحی سایت - طراحی سایت نونگار
    امضاء

  2. تشكرها 2


  3.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi