خانه » اهل بیت » اصحاب و بستگان » برداشتن پرده از راز سر به مُهر

برداشتن پرده از راز سر به مُهر

برداشتن پرده از راز سر به مُهر

 برداشتن پرده از راز سر به مُهر
برداشتن پرده از راز سر به مُهر

آستان مبارک امامزادگان همواره کانون تجلی انوار و برکات الهی بوده و مرقد پاک و مطهرشان معدن فیض و کرامت است. امامزادگان مقربان درگاه الهی اند و زائران برای نزدیکی به خداوند متعال و برآورده شدن حاجات به بارگاه ملکوتی شان متوسل می شوند.

حضرت احمد بن موسی شاهچراغ فرزند پاک حضرت امام موسی بن جعفر و برادر بزرگوار حضرت امام رضا و عموی حضرت جواد(علیهم السلام)، صاحب معجزات فراوانند. برکات این شهید بزرگوار و سید السادات الاعاظم چون خورشیدی فروزان روشنگر دل های عاشقان و کرامات روشن تر از آفتابش گرمابخش جسم و جان نیازمندان است.
آنجا که دل می شکند و ناامید و درمانده از همه جا با چشمانی گریان و دلی محزون به درگاه او متوسل می گردد، آقا و سرور خویش حضرت شاهچراغ را وسیلت می سازد، سراپای وجودش لبریز از نیاز می شود و در طواف ضریح مطهرش پژواک استغاثه های خویش را در این فضای عطرآگین می شنود و چهره ملکوتی یار را بی پرده در تجلی آینه ها می نگرد، اشک شوق در چشمانش موج می زند و دل فریاد بر می آورد:


«السلام علیک یا سید السادات الاعاظم احمد بن موسی الکاظم»

و آنگاه که پیـــــمانه وفا را می نــــوشد، پرده از راز سر به مــــهر برداشته می شود، عقـــــل از حـــیرت در شگفت می مانــد و معجزه رخ می نماید.

این قالیچه نذری که خودم بافته ام

نور صداقت در چشمانش می درخشید. قالیچه ای که خود بافته بود برای هدیه به دفتر حرم آورده بود. گفت نذر داشتم برای حضرت.

جریان چیست؟ با همان راستی و صفای باطنی اش لب به سخن گشود و گفت:
شوهرم کارگر ساده است. دو پسر و یک دختر دارم. از عشایر ترک فارس هستم. ماه محرم سال گذشته فرزند یک ساله ام بعد از یک تب شدید فلج گشت.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.