سلام به همگی... اولا سرعتم خیلی پایینه...دوما کارت حافظه دوربینم قفل شده...سوما فقطعکسای سیزده بدر رو دارم که اونم یا خانوادگیه یا از طبیعته...اگه تونستم آپلودش کنم حتما میزارم



| ❤ |
سلام به همگی... اولا سرعتم خیلی پایینه...دوما کارت حافظه دوربینم قفل شده...سوما فقطعکسای سیزده بدر رو دارم که اونم یا خانوادگیه یا از طبیعته...اگه تونستم آپلودش کنم حتما میزارم
فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (09-04-2013), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (09-04-2013), مدير اجرايي (10-04-2013), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (09-04-2013), نرگس منتظر (12-04-2013), خادمه زینب کبری(س) (09-04-2013)
موضوعات تصادفی این انجمن:
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)