صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 34

موضوع: ▐✿ ◄ نمایشگاه تصاویر نوروزی سال 92 با مشارکت شما... ► ✿ ▐

  1. Top | #1

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    January 1970
    شماره عضویت
    796
    نوشته
    19,207
    تشکر
    4,048
    مورد تشکر
    5,951 در 2,419
    وبلاگ
    85
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    ▐✿ ◄ نمایشگاه تصاویر نوروزی سال 92 با مشارکت شما... ► ✿ ▐





    ضمن عرض سلام و ادب و تبریک پیشاپیش سال نو ، در این تاپیک قصد داریم به کمک و یاری تک تک شما بزرگواران ، نمایشگاهی از تصاویر نوروزی سال 92 برگزار نماییم .

    ===============================

    امید است کلیه شما اعضای محترم سایت آیه های انتظار در این طرح مشارکت به عمل آورید .
    تصاویر ارسالی می تواند شامل عکس های هفت سین شما یا آشنایان شما ، سوژه های نوروزی ، سفر های نوروزی اعم از طبیعت ایران – مناطق زیارتی – آثار باستانی و یا اگر دوستانی سعادت حضور در کاروان راهیان نور را می یابند تصاویری از آن مناطق متبرک در این تاپیک ارسال نمایند و دیگر دوستان را در دیدار این مناطق سهیم نمایند
    .




    پیشاپیش از مشارکت شما گرامیان تشکر نموده و مجددا خواهشمندم تصاویر ارسالی فقط و فقط با تصویر برداری شما صورت گرفته باشد و از قرار دادن تصاویر آماده و تکراری دنیای اینترنت خودداری نمایید و در صورت امکان توضیح اندکی در مورد عکس گذاشته شده ارائه نمایید .

    با تشـــــــــــکر


    ویرایش توسط ملکوت* گامی تارهایی * : 16-03-2013 در ساعت 19:43
    امضاء



    رفتن دلیل نبودن نیست


    من در جستجوی قطعه ای از آسمان پهناور هستم

    که از تراکم اندیشه های پَست، تهی باشد .




  2. تشكرها 33


  3.  

  4. Top | #2

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    November 2012
    شماره عضویت
    11038
    نوشته
    11,815
    صلوات
    1396
    دلنوشته
    5
    ادرکنا یا سیدالشهدا
    تشکر
    2,531
    مورد تشکر
    2,472 در 1,379
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    سلام
    چون ما کاربران نمیتونیم آپلود کنیم و این تاپیک فعلا مخصوص ما نیست {یعنی تاوقتی که چیزی ارسال بشود} و گذرمان به اینجا افتاد خب بی ادبی و وقت گذرانی الکی است اگه چیزی نگیم و بریم پس یه چیزی رو مینویسم تا اولا به تاپیک مربوط باشد و باعث زحمت مدیران عزیز نشود انتقال داده نشود و ثانیا شاید به کار حداقل یک نفری بیاد انشاالله:
    لذت بخش ترین عیدی که گرفتم یه هزار تومنی بود.

    فراموش نکنیم هستند بچه هایی که عیدی نمیگیرن.سال نو براشون درد آوره. وقتی عید میاد اینا میگن باز دردسر و سرافکندگی و شرمندگی..میاد

    چطور بریم مدرسه.همه نو پوش میشن من چی؟ فکر این اتفاقات، عید رو براشون تلخ ترین اتفاق سال میکنه


    اینجور افراد زیادن،کم نیستن.یکیش خود بنده که وقتی بچه بودم عید برام خیلی درد آور میشد.مدرسه همه نوپوش میشدند من همون قبلی بودم . البته ناشکر نبودم خدا را شکر پدرم نون حلال درمیاورد و ما هم راضی بودیم. یادمه هر چی اصرار کردم پدرم برام یه پاک کن 50تومنی نگرفت.البته خیلی سال پیش بود.الان سی ساله شدم و موقع عید میشه به فکر این بچه ها انشاالله می افتیم.


    خلاصه دوستان به فکر اینا هم باشین
    یامولاعلی(ع)


  5. Top | #3

    عنوان کاربر
    مديرکل سايت
    تاریخ عضویت
    August 2009
    شماره عضویت
    13
    نوشته
    111,605
    صلوات
    32803
    دلنوشته
    77
    تقدیم به مادرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
    تشکر
    79,669
    مورد تشکر
    206,265 در 64,536
    وبلاگ
    244
    دریافت
    9
    آپلود
    102

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط عبدالله91 نمایش پست ها
    سلام
    چون ما کاربران نمیتونیم آپلود کنیم و این تاپیک فعلا مخصوص ما نیست

    بنام تو ای قرار هستی

    سلام و عرض ادب و احترام

    دوست گرامی شما می تونید تصاویر خودتون رو در یک سایت مطمئن آپلود کنید . مثل سایت شیعه آپلود که سایت بسیارخوبی ست و من شخصا بیش از ده هزار تصویر در همین سایت آپلود کردم که هنوز بعد از چهارسال پابرجاست و کاملا مطمئنه . در طی این مدت چندین بار این سایت هک شده اما با رفع هک کوچکترین صدمه ای به تصاویر آپلود شده قبلی وارد نشده . شما می تونید با عضویت در این سایت برای خود گالری اختصاصی با پوشه بندی مورد علاقه تون داشته باشید .

    شیعه آپلود


    موفق و موید باشید

    امضاء








    *******************************

    سکوت
    خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
    کسی که
    سکوت می کند روزی حرفهایش را
    سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت

    *******************************
    و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
    که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...

    *******************************






  6. تشكرها 29


  7. Top | #4

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    October 2009
    شماره عضویت
    1069
    نوشته
    11,150
    صلوات
    434
    دلنوشته
    4
    تقدیم به روح پاک و ملکوتی خانم فاطمه زهرا مرضیه سلام الله علیها
    تشکر
    11,151
    مورد تشکر
    11,255 در 3,026
    وبلاگ
    4
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    عالیه....... من هستم
    امضاء



  8. Top | #5

    عنوان کاربر
    عضو صمیمی
    تاریخ عضویت
    October 2012
    شماره عضویت
    4170
    نوشته
    36
    تشکر
    172
    مورد تشکر
    412 در 54
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض


    هواحسیب


    یعنی چی ؟
    ما نمیتونیم تو این طرح شرکت کنیم؟ اگه جواب منفیه ،خیلی خیلی خیلی حیف شد...
    مدیر مهربان فاطمی میشه لطف کنید جواب بدید؟


  9. Top | #6

    عنوان کاربر
    همكار انجمن
    تاریخ عضویت
    November 2012
    شماره عضویت
    11038
    نوشته
    11,815
    صلوات
    1396
    دلنوشته
    5
    ادرکنا یا سیدالشهدا
    تشکر
    2,531
    مورد تشکر
    2,472 در 1,379
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط nargesi نمایش پست ها
    ما نمیتونیم تو این طرح شرکت کنیم؟
    سلام

    میبخشین که دخالت میکنم

    چرا میتونین شرکت کنین منظور خانم فاطمی این بوده که اگه عکس داشته باشین و مستقیم نتونین آپلود کنین میتونین عکس رو تو سایت آپلود شیعه آپلود کنین بعد لینکی که میده رو بیارین به محلش کپی کنین تا عکستون رو این سایت نمایش بده. و اگر مطلبی هم داشته باشین میتونین بذارین .مشکل گذاشتن عکس بود که اون هم با آپلودشیعه درست میشه.

    خانم فاطمی میبخشین اگر فضولی کرده باشم


  10. تشكرها 22


  11. Top | #7

    عنوان کاربر
    مديرکل سايت
    تاریخ عضویت
    August 2009
    شماره عضویت
    13
    نوشته
    111,605
    صلوات
    32803
    دلنوشته
    77
    تقدیم به مادرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها
    تشکر
    79,669
    مورد تشکر
    206,265 در 64,536
    وبلاگ
    244
    دریافت
    9
    آپلود
    102

    پیش فرض

    نقل قول نوشته اصلی توسط nargesi نمایش پست ها

    هواحسیب


    یعنی چی ؟
    ما نمیتونیم تو این طرح شرکت کنیم؟ اگه جواب منفیه ،خیلی خیلی خیلی حیف شد...
    مدیر مهربان فاطمی میشه لطف کنید جواب بدید؟

    بنام تو ای قرار هستی

    سلام و عرض ادب و احترام

    آخه چرا شما نباید بتونید شرکت کنید ؟

    چه مانعی برای شرکت شما یا سایر دوستان هست

    جناب عبدالله فرمودند ما نمیتونیم تو سایت آپلود کنیم پس این تاپیک برای ما نیست
    من هم عرض کردم که شما می توانید تصاویر مورد نظرتون رو
    در یک سایت مطمئن آپلود کنید آدرس هم دادم

    خب حالا چه مشکلی بر سر راه شرکت دوستان در این تاپیک هست ؟



    امضاء








    *******************************

    سکوت
    خطرناک تر از حرفهای نیشداراست
    کسی که
    سکوت می کند روزی حرفهایش را
    سرنوشت به تلخی به شما خواهد گفت

    *******************************
    و قسم به حقارتِ واژه و شکوه سکوت،
    که گاهی شرح حال آدمی ممکن نیست...

    *******************************






  12. تشكرها 23


  13. Top | #8

    عنوان کاربر
    عضو صمیمی
    تاریخ عضویت
    February 2013
    شماره عضویت
    5239
    نوشته
    89
    تشکر
    2,151
    مورد تشکر
    361 در 92
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض

    عرض سلام و خسته نباشید خدمت همه دوستان و کاربران آیه های انتظار
    با کمال میل شرکت میکنم
    انشالله بعد از تعطیلات نوروز خدمت میرسم و تصاویرمو براتون ارسال میکنم
    امیدوارم سالی سرشار از بهروزی و کامیابی پیش رو داشته باشید(مسلما بهروزی ما ظهور حجه ابن الحسن (عج) هست )
    از همگیتون التماس دعا دارم
    انشالله دم سال تحویل اول برای ظهور آقا و سپس برای هم دیگه دعا میکنیم
    امضاء
    تاریخ ز تکرار خودش گریان است
    با نوح بگو که نوبت طوفان است
    از مرقد حجربن عدی فهمیدم
    از چیست مزار فاطمه
    «س» پنهان است!

  14. تشكرها 18

    nargesi (19-03-2013), saba m (27-03-2013), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (27-03-2013), فاطیما (19-03-2014), مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (19-03-2013), مدير اجرايي (02-04-2013), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (18-03-2013), خادمه زینب کبری(س) (21-03-2013), سابحات (28-03-2013), شهاب منتظر (30-03-2013), صافات (08-04-2013), عهد آسمانى (29-03-2013)

  15. Top | #9

    عنوان کاربر
    عضو ماندگار
    تاریخ عضویت
    February 2013
    شماره عضویت
    5306
    نوشته
    513
    صلوات
    110
    دلنوشته
    1
    تقدیم به پیامبر اعظم رحمت اللعالمین صلوات الله علیه و اله و سلم
    تشکر
    1,803
    مورد تشکر
    1,834 در 407
    دریافت
    5
    آپلود
    0

    پیش فرض

    سلام خسته نباشيد
    اگه عمري بود ما هم در خدمتون هستيم
    امضاء


  16. تشكرها 18


  17. Top | #10

    عنوان کاربر
    مدیر ارشد انجمن
    تاریخ عضویت
    October 2009
    شماره عضویت
    1069
    نوشته
    11,150
    صلوات
    434
    دلنوشته
    4
    تقدیم به روح پاک و ملکوتی خانم فاطمه زهرا مرضیه سلام الله علیها
    تشکر
    11,151
    مورد تشکر
    11,255 در 3,026
    وبلاگ
    4
    دریافت
    0
    آپلود
    0

    پیش فرض





    امضاء


  18. تشكرها 18

    ╬✿╬ فاطمه ╬ ✿╬ (27-03-2013), ๑۩๑منتظر المهدی๑۩๑ (08-04-2013), nargesi (27-03-2013), saba m (27-03-2013), فاطمی*خادمه یوسف زهرا(س)* (27-03-2013), فاطیما (19-03-2014), مدير اجرايي (02-04-2013), نیایش*خادمه یوسف فاطمه(س)* (29-03-2013), خادمه زینب کبری(س) (27-03-2013), سابحات (28-03-2013), شهاب منتظر (30-03-2013), صافات (08-04-2013), عهد آسمانى (29-03-2013)

صفحه 1 از 4 1234 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
© تمامی حقوق از جمله طراحی قالب برای سایت آیه های انتظار محفوظ می باشد © طراحی و ویرایش Masoomi