این شکلک گل ها هم اصلا زیبا نیست
اولا خیلی بزرگتر از متنه
دوما این چراغ چشمک زنش خیلی رو مخه
لدفن عوضش کنید
بازم ممنان

| ❤ |
این شکلک گل ها هم اصلا زیبا نیست
اولا خیلی بزرگتر از متنه
دوما این چراغ چشمک زنش خیلی رو مخه
لدفن عوضش کنید
بازم ممنان
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)





نقل قول