نظرتون درباره کیفیت فیلم های صدا و سیما در ماه رمضان چیه؟
تا چه حد صدا و سیما تونسته مفاهیم دینی رو منتقل کنه؟
عیب و ایراد فیلم هایی که پخش میشه چیه؟

نظرتون درباره کیفیت فیلم های صدا و سیما در ماه رمضان چیه؟
تا چه حد صدا و سیما تونسته مفاهیم دینی رو منتقل کنه؟
عیب و ایراد فیلم هایی که پخش میشه چیه؟
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (26-07-2013), مدير اجرايي (25-07-2013), معمار (26-07-2013), نرگس منتظر (25-07-2013), شهاب منتظر (27-07-2013)
موضوعات تصادفی این انجمن:
- فلش های دعای روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان
- ▐★*★ ▐دریچه ای به سوی ملکوت {دهه اول ماه...
- سفره افطار***شامل غذاها و شیرینی های مخصوص...
- فصل سبز بندگی (ویژه نامه ماه پر فیض رمضان...
- تصاویر متحرک ویژه دعای روز بیستم ماه مبارک...
- فلش های دعای روز چهارم ماه مبارک رمضان
- تصاویر متحرک ویژه دعای روز هفتم ماه مبارک...
- (...◕✿◕◕✿◕ ماه رمضان برترین ماهها ...
- شرح دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان توسط مرحوم...
- ۩*•۞•*۩ پيامك هاي شبهاي قدر وتسليت شهادت...
به نظر من,متاسفانه بیشتر فیلم های صدا و سیما نمی توانند مفاهیم دینی را به نحو شایسته انتقال دهند
اکثر فیلم های صدا و سیما,عشق و عاشقی,دوستی دختر و پسر و...است
مثلا یک فیلمی بود به نام پنج کیلومتر تا بهشت,چند سال پیش اجرا شد,در این فیلم نقدهای زیادی بود,از جمله طبیعی نشان دادن دوستی دختر و پسر
البته در این قسمت می توانید نقد این فیلم را ببینید http://forum.jonbeshnet.ir/thread3638.html
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (26-07-2013), مدير اجرايي (30-07-2013), نرگس منتظر (27-07-2013), شهاب منتظر (27-07-2013)
بازیگران صدا و سیما بدترین توهین به حجاب می کنند
متاسفانه در فیلم ها با چادر و قیافه مذهبی هستند ولی خارج از فیلم ماهیت شیطانی را رو می کنند و بد حجاب می شوند
حجاب را فقط جلو تلویزیون حفظ می کنند, در خارج از تلویزیون با انواع پوشش های افتضاح وارد جامعه می شوند
بعدش مسئولین صدا و سیما می آیند و به این فرد که حجابش شیطانی است,جایزه هم می دهند
حجاب که چقدر اهمیت دارد که حتی در قرآن و روایات به آن اشاره شده است را بی توجه هستند
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (29-07-2013), مدير اجرايي (30-07-2013), شهاب منتظر (29-07-2013)
در بعضی از فیلم های صدا و سیما قتل و جنایات را امری عادی نشان می دهند.طرف اسلحهاي ميگذارد بر پيشاني شخصی و او را براحتي ميکشد و بعد انگار که يک ليوان آب خورده باشد راهش را ميکشد و مي رود.
صدا و سیمایی که طلاق و جدایی بین زن و شوهر,انحرافات جنسی و... را امری عادی جلوه می دهد,زوجینی که در فیلم با کوچکترین دلیل از هم دیگر جدا می شوند,نشان دادن بی تفاوتی والدین در فیلم نسبت به فرزندان و....چرا مسئولین صدا و سیما نسبت به این مسائل بی تفاوت هستند
انصافا این باید صدا و سیمای اسلامی ما باشد
مولاتی یا فاطمه الزهرا(س) (29-07-2013), مدير اجرايي (30-07-2013), شهاب منتظر (29-07-2013)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)